Beantwoord

Doorgeven verrhuizing factuuradres Digitenne

  • 5 December 2019
  • 11 reacties
  • 406 keer bekeken

Badge

Ik heb alleen Digitenne en ik wil een adreswijziging doorgeven. Waarom is dat zo ingewikkeld gemaakt?

icon

Beste antwoord door Susan_ 9 December 2019, 11:14

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Goedemorgen @Tonelzer 


Een verhuizing kan je op meerdere manieren doorgeven. Gaat het om een vast pakket, zoals internet en/of televisie, dan kan je contact opnemen via 0800-0402 of onze LiveChat functie. Dat kan namelijk niet via MijnKPN, omdat KPN meerdere checks moeten doen op het nieuwe adres.

(Gaat het alleen om je mobiele abonnement, dan kan je dit wel via MijnKPN doorgeven.)

Als je een papieren factuur  ontvangt, dan wordt deze factuur altijd naar het aansluitadres verstuurd. Het is wel mogelijk om het contact e-mailadres te wijzigen. Op deze pagina kan je bekijken hoe je het e-mailadres kan wijzigen. Mocht je er niet uitkomen, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra een moderator je gegevens heeft ontvangen kan hij/zij het voor je wijzigen. Laat je hier weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

Reputatie 7
Badge +28

@Tonelzer 

Is het wijzigen van het factuuradres inmiddels gelukt? 
 

 

Badge

Nee, ik heb nooit geweten dat ik zo'n dombo ben, maar ik zie nergens staan waar ik dat kan wijzigen…..

Daarnaast zou ik geen contract hebben voor Digitenne terwijl ik wel maandelijks EUR 17,-- betaal, kortom de logica ontgaat mij volledig

Ik heb even gekeken op kpn.com/verhuizen en dat kan je alleen telefonisch doorgeven. Bel dus even naar 0800-0402.

Houd je abonnementsgegevens bij de hand.

Reputatie 7
Badge +28

@Tonelzer Ik heb het verder uitgezocht en het blijkt dat als je geen mobiel abonnement hebt, je het dan (tegenwoordig) alleen telefonisch of via de chat kunt regelen.  Ik heb mijn antwoord aangepast om verdere verwarring te voorkomen. 

Hoe het verder zit met jouw contract wat je wel/niet kunt inzien via Mijn KPN kan ik niet beoordelen. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Tonelzer, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Voor een verhuizing kan je het beste contact opnemen via 0800-0402 of de LiveChat functie. Zij kunnen dit namelijk, na een verificatie, gemakkelijk invoeren. Hiervoor hebben zij in ieder geval het klantnummer nodig, daar moet het abonnement altijd op te vinden zijn! Het adres kan bij Digitenne anders zijn en bijvoorbeeld nooit verhuisd zijn, dat heeft geen invloed op de werking. Kan het zijn dat het dus nog op je oude adres (of nog ouder adres) geregistreerd staat?

Als ik nu kijk op het klantnummer dat je hebt ingevuld in je profiel, zie ik een adres in Barendrecht. Dat klopt dus niet meer? Het adres dat je nu hebt ingevuld is het juiste adres en daar moet het naar verhuisd worden? Want dan ga ik dat voor je in orde maken! Ik hoor graag van je :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +28

@Tonelzer 

Heb je de verhuizing inmiddels geregeld via 0800-0402 of de LiveChat functie. ? 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Tonelzer, is het inmiddels gelukt met de verhuizing doorgeven of kan ik hier nog bij helpen? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +28

Goedemorgen @Tonelzer 


Een verhuizing kan je op meerdere manieren doorgeven. Gaat het om een vast pakket, zoals internet en/of televisie, dan kan je contact opnemen via 0800-0402 of onze LiveChat functie. Dat kan namelijk niet via MijnKPN, omdat KPN meerdere checks moeten doen op het nieuwe adres.

 

@Tonelzer 

Is het doorgeven van de verhuizing inmiddels gelukt via de helpdesk? 

Badge

Yep uiteindelijk via de chat geregeld…. :innocent:

 

edankt voor jullie reacties!

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo, graag gedaan. :thumbsup_tone4:

 

Reageer