Duurder uit met Digitenne

  • 24 May 2019
  • 6 reacties
  • 202 keer bekeken

Ook wij hadden Digitenne tot volle tevredenheid, er was bij ons toentertijd geen andere mogelijkheid: te langzaam internet liet geen goede TV ontvangst toe. Wel Casema, maar daar had ik toen niets mee. Voor mij was het KPN.
Na abonneren op Digitenne eind negentiger jaren gelijk 2 extra. Alles toen zelf aangeschaft en betaald. Ook de ontvangers. Verder jarenlang gebruik gemaakt van 3 insteekmodules. (€ 49,- per stuk.
Nu ontvangen 3 kastjes met stroomgebruikers + 3 keer adapters. Hoezo DUURZAAM KPN????
Bij ons hangt de tv met insteekmodule aan de muur en zit de stekker van de TV in het plafond. Geen extra stroomverbruiker. De Tv zit bij ons strak tegen de muur. Alles is weggewerkt. Er is beslist geen ruimte voor het kastje. Waarom moet zo'n goed systeem als insteekmodule verdwijnen. Mag nu € 15,-per maand extra betalen. KPN waar bent u mee bezig?
Zal mij na vele jaren KPN beraden over mijn complete abonnement bij KPN. Nu € ruim 83,-. Er zijn vast goedkopere oplossingen.

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Wij hebben een verhoging gekregen van € 20 per maand.
Hierboven al heel veel excuses gelezen, dat het nou eenmaal zo is en er niets aan te doen is.

Wat ik zeker weet is dat er geen enkele rechtsgrond is om dit zomaar door te voeren.

a) bij afsluiten van het abonnement was het inclusief en dat moet nog steeds gelden.
b) het is niet gecommuniceerd dat er een verhoging kwam.

Graag hoor ik hoe we het gecorrigeerd krijgen
Het is toch eigenlijk bizar. Je hebt een abonnement voor Digitenne zonder ontvanger daar moet je apart voor betalen.
Of het nu in het groot is of in het klein, het is hetzelfde als een auto kopen en de motor moet je er los bijkopen. KPN doe er wat aan.
Het is toch eigenlijk bizar. Je hebt een abonnement voor Digitenne zonder ontvanger daar moet je apart voor betalen.
Of het nu in het groot is of in het klein, het is hetzelfde als een auto kopen en de motor moet je er los bijkopen. KPN doe er wat aan.

Bij een digitenne abonnement zit de eerste ontvanger bij de abonnementsprijs inbegrepen.
Enkel voor extra ontvangers moet je extra betalen.
Vertel dat maar tegen KPN.
Ik heb 3 ontvangers en betaal hiervoor € 15,- per maand.
Geen enkele ontvanger gratis. Ik heb hierover gechat met een medewerker van KPN.
Commentaar was: U heeft Digitenne bij een alles in een abonnement van KPN, dus de ontvanger per maand moet je zelf betalen.
Dat klopt als je ook een Arris of andere tv ontvanger hebt dan zal je voor alle Digitenne ontvangers moeten betalen. Als ik je goed begrijp zijn er totaal 4 ontvangers actief.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Masade, welkom hier.

In dit topic kun je alle informatie vinden over de aanpassingen. Ik probeert om het kort samen te vatten.

Het oude DVB-T verdwijnt in zijn geheel, hier komt DVB-T2 voor in de plaats. De veiling hiervan heeft KPN gewonnen. Voordeel hiervan is dat het beeld mooier wordt, HD. We werken nu alleen met kastjes omdat verreweg de meeste toestellen geen DVB-T2 ondersteunen via een insteekkaart. Verder legt Galdor dit ook goed uit als het om Digitenne gaat samen met interactieve televisie.