Beantwoord

Duurt lang voor ik beeld heb na zappen

  • 24 October 2019
  • 5 reacties
  • 411 keer bekeken

Hallo showa, ook ik heb hetzelfde probleem.

Als ik zapp duurt het ook 5 sec voor ik beeld krijgen, 1 sec later pas het geluid.

Enorm irritant, en als ik 4 netten verder zapp, krijg ik eerst nog van ieder net eerst een flits tezien voor ik uiteindelijk het gewenste net krijg

Ā 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 October 2019, 07:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@TygertjeĀ 

Ā 

Vervelend, hopelijk kunnen we een oplossing vinden.Ā 
Ā 

Wil je dit eens proberen?:

1/ Haal de ontvanger zoā€™n 10Ā seconden volledig van de stroom af.Ā 
2/ Ga in het menu van de ontvanger even terug naar de fabrieksinstellingen.

3/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreidĀ zenders zoeken.

Ā 

Gaat het zappen daarna beter?Ā 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Tygertje, ik begrijp dat het lang duurt voordat het beeld het doet als je zapt, en dat je ook eerst een flits te zien krijgt. Ik kan me voorstellen dat dat niet prettig werkt, goed dat je het aankaart!

@NoordzeeĀ heeft je al van goed advies voorzien zie ik, dat is fijn. Heb je zijn stappen toevallig al doorlopen? Zo niet, dan raad ik je aan om dat te doen. We horen graag van je of het is gelukt en natuurlijk ook of het heeft geholpen.

Reputatie 7
Badge +28

@Tygertje

Ā 

Vervelend, hopelijk kunnen we een oplossing vinden.Ā 
Ā 

Wil je dit eens proberen?:

1/ Haal de ontvanger zoā€™n 10Ā seconden volledig van de stroom af.Ā 
2/ Ga in het menu van de ontvanger even terug naar de fabrieksinstellingen.

3/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreidĀ zenders zoeken.

Ā 

Gaat het zappen daarna beter?Ā 

Ā 

@TygertjeĀ 

Ā 

Hoe gaat het nu met het zappen?Ā 

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +28

@Tygertje

Ā 

Heeft de reset van de ontvanger (zie mijn eerste reactie) nog geholpen?

Als de problemen daarna ook nog blijven, is er maar Ć©Ć©n oplossing: Het omruilen van jouw ontvanger voor een ander exemplaar.Ā 

Dit heb ik ook gehad met de nieuwe ontvanger ZXV7200. Na veel bellen/mailen en vragen hier hadden ze bij KPN DE oplossing (niet dus), een nieuwe ontvanger. De RBX2800, ik kan je verzekeren dat die nog rotter is.

Langzamer, en geen ontvangst terwijl de vorige wel ontvangst had maar steeds vastliep.

Ik wil je niet ontmoedigen maar het gaat niet goedkomen met KPN :-)

Er is maar Ć©Ć©n advies/oplossing: KPN opzeggen en wat anders kiezen.