Beantwoord

E-mail van kpn omtvangen waarmee jullie melden digitenne (en mail) te stoppen

  • 19 October 2020
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik heb een mail van jullie ontvangen waarin jullie aangeven digitenne plu mijn e-mail stop te zetten.

dit is niet op mijn aanvraag. Gaarne wijzigingen stopzetten!!

 

mvg Jan Broekhuis (********* )

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 October 2020, 09:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Jan68 . Welkom op het forum.

Op 2 mei 2020 is er een digitenne abonnement opgezegd. Klopt dit? Bij dit abonnement zat ook een e-mail adres dat tevens opgezegd wordt.

De mail gaat over die opzegging.  Herken jij dit?

 

Dat klopt, er was een dubbel abonnement voor digitenne. Maar het bevreemd dan mij dat ik daar dan nu (pas) deze mail ontvang.

kun je bevestigen dat het verder geen consequenties heeft voor mijn huidige e-mailadres en e-mails?

bvd

Jan

Reputatie 7
Badge +30

Hallo Jan, in het mailtje wat je hebt gekregen staat ook het betreffende e-mailadres in. Dat e-mailadres komt te vervallen. Voor zover ik begrijp, gebruik jij deze niet. Er is in dat geval niets aan de hand. De reden dat je deze e-mail nu pas ontvangt, is omdat we e-mailadressen altijd nog een half jaar open laten voor je. Dat is nu bijna om. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Ok, dankjewel voor de info!

 

 

mvg Jan