Beantwoord

E016-0 foutcode bij digitenne

  • 9 April 2021
  • 37 reacties
  • 279 keer bekeken

Reputatie 1

Graag casnr 4637-829-562-3 voorzien van een nieuwe activatie. Ik verblijf op dit moment in Zeeland en ontvang alleen NPO 1 - 2 en 3 heb via RF 35 laten zoeken maar helaas zelfde foutcode.

 

Grt, Jochem

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 April 2021, 10:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Hoi @Jochem1965 . Ik heb het cas-id een duwtje gegeven. Kun je eenschecken of het werkt?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jochem1965 ,

Heb je alweer beeld op alle zenders? 

Als het toch niet gelukt is, dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken

  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)

  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. In Zeeland is dat inderdaad RF-kanaal 35. .
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Zodra er beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken. 

Reputatie 1

Ja, is gelukt

Heb inmiddels ruim een week alweer perfect beeld.

Dank voor je reactie!

 

Grt,

Ik krijg alleen zender 1 2 en 3,bij de rest foutcode E016-0tv is zeker half jaar niet aan geweest 

@2223wil223 : ik heb een refresh op jouw zogenaamde cas id gedaan. Kun je kijken of het hiermee is opgelost?

Digitenne werkt niet bij RTL,s

foutcode: E016-0

cas nummer: 4657-219-980-3

Chris, Wageningen

Reputatie 2

Hallo was vandaag op de boot in Hattem daar heb ik dus digitenne , tot mijn verbazing heb ik nu alleen nog nederland  1,2 ,3 , krijg dus de code EO16-O, heb via mobiel geprobeerd wat ik hier las, maar nee verder werkt alles goed antennne en tv , , wil graag weten waar de fout zit. Ben nu ff een weekje daar niet aanwezig op de boot , Maar zou graag willen weten wat ik nog kan doen

 


 

@Supergran : Je kunt mij het beste een seintje geven als je daar ter plekke bent. Ik kan dan je zogenaamde Cas Id een refresh geven.

Digitenne heeft de neiging om, als er langere tijd geen gebruik van wordt gemaakt, de commerciële zenders te blokkeren. 

Goede middag ik heb die foutcode ook

 

Hoi @Richelleenfido : In je profiel staat een postcode maar ik kan helaas geen wijs worden uit het huisnummer.

Heb je ook een klantnummer? Zo ja, kun je die in je profiel zetten en mij een seintje geven>?

Reputatie 2

Kan mijn bericht niet weer vinden over digitenne op de boot in Hattem, heb alleen de zenders 12en 3,alles al geprobberd wat ik aan oplosiingen kon vinden, alleen dat met het cas nummer niet,help groetjes Supergran

 

Admin: bericht samengevoegd.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

@Supergran, kun je het CAS-id aan jouw profiel toevoegen? Dan gaan wij er mee aan de slag. 

Mijn casnummer is 46571953283 groetjes richelle

 

Reputatie 2

@Supergran, kun je het CAS-id aan jouw profiel toevoegen? Dan gaan wij er mee aan de slag. 

Mijn casnummer is:4637-602-725-9   Alleen ben ik nu niet meer op de boot en weet niet wanneer we er wel weer zijn, maakt dat uit? Groetjes Supergran

Reputatie 7
Badge +22

Mijn casnummer is:4637-602-725-9   Alleen ben ik nu niet meer op de boot en weet niet wanneer we er wel weer zijn, maakt dat uit? Groetjes Supergran

Dat heeft dan inderdaad geen zin, want je moet de Digitenne-box een half uurtje aan hebben staan om de Activatie van jou abonnement te activeren.

Reputatie 2

Jammer en weet werkelijk niet wanneer ik er weer ben op de boot, baal enorm, dank je wel en misschien dat het lukt als ik weer op de boot ben wij slapen er nl niet, mijnman krijgt bestralingen en chemo

Denk dat ik dan beter naar een kpn winkel gaan

 

Reputatie 7
Badge +22

Jammer en weet werkelijk niet wanneer ik er weer ben op de boot, baal enorm, dank je wel en misschien dat het lukt als ik weer op de boot ben wij slapen er nl niet, mijnman krijgt bestralingen en chemo

Denk dat ik dan beter naar een kpn winkel gaan

 

Dit heeft geen zin om naar de KPN winkel te gaan @Supergran, als je weet wanneer je naar de boot gaat dan kun je het beste even bellen met KPN: 0800-0402. Dan kunnen ze het kastje activeren, want na een bepaalde tijd wanneer je Digitenne niet gebruikt wordt ie weer gedeactiveerd. Misschien een idee om Digitenne mee naar huis te nemen om daar af en toe met Digitenne te kijken.

Reputatie 7
Badge +20

Ai @Supergran, dan snap ik dat jullie in een lastige positie zitten op het moment, hopelijk gaat het wel weer de goede kant op met je man?

Bij een KPN winkel kunnen ze geen CAS ID's activeren @Supergran dus dat gaat niet zo veel opleveren. Als je hier weer een berichtje plaatst als jullie weer naar de boot toe gaan, kunnen we dan alsnog jullie CAS ID activeren!

Reputatie 2

Ga ik doen en dank je wel , En de behandeling start as maandag  je hoort van mij als ik weer op de boot ben

 

Reputatie 7
Badge +20

Spannend, heel veel sterkte voor jou en je man @Supergran en we horen het wel als jullie daar weer ter plaatse zijn!

Reputatie 7
Badge +20

Mijn casnummer is 46571953283 groetjes richelle

 

Ik zie 2 andere CAS ID's actief staan onder je abonnement, heb je nu een 3e ontvanger die je aan wilt sluiten of is deze ter vervanging van 1 van de anderen? Als je naast deze slechts 1 andere ontvangen in gebruik hebt, zou jij mij daar dan ook het CAS ID van willen sturen? Dan zorg ik dat de ‘foute’ verwijderd wordt zodat we deze kunnen activeren :slight_smile:

Reputatie 2

Spannend, heel veel sterkte voor jou en je man @Supergran en we horen het wel als jullie daar weer ter plaatse zijn!

Dank je wel en idd horen jullie het van me

Mijn casnummer is 46571953283 groetjes richelle

 

Ik zie 2 andere CAS ID's actief staan onder je abonnement, heb je nu een 3e ontvanger die je aan wilt sluiten of is deze ter vervanging van 1 van de anderen? Als je naast deze slechts 1 andere ontvangen in gebruik hebt, zou jij mij daar dan ook het CAS ID van willen sturen? Dan zorg ik dat de ‘foute’ verwijderd wordt zodat we deze kunnen activeren :slight_smile:

@Richelleenfido : Kun je de vraag van maj beantwoorden? Dan kan ik aan de slag.

Reputatie 2

@Supergran : Je kunt mij het beste een seintje geven als je daar ter plekke bent. Ik kan dan je zogenaamde Cas Id een refresh geven.

Digitenne heeft de neiging om, als er langere tijd geen gebruik van wordt gemaakt, de commerciële zenders te blokkeren. 

Hallo ik ben nu aan boord, hoop dat er iemand is die me nu kanbhelpen met de digitenne

Reputatie 2

@Supergran : Je kunt mij het beste een seintje geven als je daar ter plekke bent. Ik kan dan je zogenaamde Cas Id een refresh geven.

Digitenne heeft de neiging om, als er langere tijd geen gebruik van wordt gemaakt, de commerciële zenders te blokkeren. 

Ben nu op de boot, een uurtje of 2 denk ik  hoop dat er iemand beschikbaar is