Beantwoord

E016-0 foutcode Digitenne

  • 9 April 2019
  • 9 reacties
  • 1261 keer bekeken

Goededag, wij krijgen foutcode E016-0 op 1 van onze digitenne kastjes.
Cas nr: *
KPN id: *.

Wij vernemen graag zodra opgelost.

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Mevrouw Prins

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door Noordzee 20 May 2019, 18:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo mevrouw Prins,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Goededag, alle gegevens zijn aangevuld.

Met vriendelijke groet,
Mmevrouw Prins
Reputatie 7
Badge +21
@Tedje99, bedankt voor je gegevens! Zonder televisie zitten is natuurlijk nooit fijn! Ik heb het CAS-ID nummer toegevoegd aan jouw abonnement, dat was namelijk nog niet het geval waardoor je deze foutcode krijgt. Wil je de ontvanger opnieuw opstarten en kijken of dit heeft geholpen?
Bedankt, alles werkt weer.
Fijne avond
Ik krijg ook die code. Switch de hele tijd terug naar mijn insteekkaart maar dat houdt ook op binnenkort. Graag hulp.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Onno,

Dit probleem komt dus vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Als je sneller geholpen wil worden, meld je dan even in dit topic:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

Daar komt vaker een moderator langs.
Goedenavond,

Ik krijg deze foutmelding ook. Zouden jullie dit op willen lossen? Heb de benodigde gegevens ingevuld op mijn profiel. Alvast bedankt
Ik krijg ook die foutcode maar heb wel een CAS nummer? Kunnen jullie dit in orde maken?
Reputatie 5
Badge +5
@Sjon038 en @Pien123 dit kunnen jullie het beste melden in het volgende topic:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062