Beantwoord

e016-0 foutmelding

  • 11 September 2020
  • 22 reacties
  • 169 keer bekeken

Ik heb een basis abonnement en krijg de genoemde foutmelding. Facturen zijn betaald en digitenne is niet geblokkeerd. 

Cas 4637-748-901-1

Gr Pascal 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 September 2020, 20:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Hoi @Pascal71 . Ik heb het cas id een zetje gegeven.

Kun je de tuner herstarten en kijken of het weer werkt? 

Het werkt weer. Bedankt. 

Super. Mocht je ooit andere vragen hebben, stel ze gerust.

Zelfde als pascal71 dus ook graag een duwtje aan mijn cas ????

Cas 4637 692 251 7

@pbaten : Zojuist gedaan. Kun je checken of het weer werkt? (desnoods even de tuner herstarten)

Mijn probleem is identiek

CAS4637-796-625-7

@JHMHi : Ik heb de tuner een duwtje gegeven. Kun je eens kijken of het geholpen heeft? (desnoods nog even een herstart)

Ja prima ik ontvang nu alle zenders

:-) Bedankt voor de hulp:grinning:

Mijn abonnement staat ook op nee. Graag activeren voor CAS 4637-680-152-1

@Hjrman : Ik heb 'm een drukker gegeven. Werkt het weer? (desnoods even herstarten)

@Hjrman : Ik heb 'm een drukker gegeven. Werkt het weer? (desnoods even herstarten)

Yes, perfect! Dankjewel

Super! :-)

Hier hetzelfde probleem: E016-0. 

Basisabonnement : Nee

Ik heb ook het gratis FoxSporteredivisie pakket, deze staat ook op nee.

Digitenne niet geblokkeerd.

CAS-nummer: 4637-760-652-3

 

Hier hetzelfde probleem: E016-0. 

Basisabonnement : Nee

Ik heb ook het gratis FoxSporteredivisie pakket, deze staat ook op nee.

Digitenne niet geblokkeerd.

CAS-nummer: 4637-760-652-3

 

Het is inmiddels opgelost. Reset en een tijdje aan laten staan. 
 

Super! Mocht je ooit andere vragen hebben, stel ze gerust.

Hoi KPN, op mijn 2e ontvanger heb ik ook hetzelfde probleem, zie alleen 1,2,3 rest melding E016-0

CAS 4657-152-161-9

Willen jullie deze resetten? Dank alvast !

groeten,

Winfried Witsenboer 

@wmwitsenboer : Ik heb je cas id gereset. Kun je kijken of het werkt? Desnoods nog even de tuner herstarten en/of zenders opnieuw zoeken.

hallo Erwin, na een paar keer uit en aan zetten tuner en daarna zenders zoeken helaas nog steeds hetzelfde. Vanaf zender 4 de foutmelding

Winfried

 

@wmwitsenboer . Wat apart! Ik heb 46571521619 nogmaals gereset. Alle zenderpakketten zijn beschikbaar op dit id. 

Het ontvangst is verder goed daar? Kun je de tuner een half uurtje op een commerciële zender zetten?  @Noordzee : Jij nog suggesties? 

Hoi Erwin, inmiddels werkt het wel ! had ws even tijd nodig.
Dank voor de hulp, Winfried

@wmwitsenboer pfew ;-)  Gelukkig maar. Fijn weekend.