Beantwoord

E030-0 error digitenne

  • 28 July 2020
  • 7 reacties
  • 311 keer bekeken

Beste,

 

Ik heb bij jullie een Digitenne  kastje (ZTE ZXV&200 2019-01).

Ik heb dit kastje in ons vakantie huisje staan in (...) waar we dus niet altijd zijn.

Als we nu tv willen kijken krijgen we de foutcode E030-0.

We hebben handmatigde zenders gezocht, automatisch, het lijkt niet te werken, en de antenne signaal lijkt niet stabiel, lijkt ook weg te vallen, terwijl dit wel altijd gewerkt heeft. Het (...)

 

Wat kunnen wij hier aan doen?

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 August 2020, 19:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Machoman1985 ,

Ontvang je op dit moment helemaal geen zenders of alleen NPO 1,2,3 en krijg je E033-0 in beeld? Dan heeft jouw ontvanger een belangrijke update gemist. In dit topic vind je wat je moet doen als je Foutcode E033-0 te zien krijgt op jouw Digitenne ontvanger. 

 

De oplossing van dit probleem gaat in drie stappen


Stap 1) Vul jouw gegevens in in je profiel
Postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-nummer invullen in je Forum profiel
Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.

  • Een KPN Moderator wil je graag helpen en is daarvoor het CAS-ID of CAS-nummer nodig van het Digitenne kastje. Zonder dit nummer kunnen zij (helaas) niets voor je betekenen.
    Nadat de moderator jouw abonnement weer heeft geactiveerd, doen de zenders het over het algemeen binnen één uur weer.

Stap 2) Geef een seintje!  
Laat de moderators in een reactie op dit topic weten dat jij een activatiesignaal wilt ontvangen.


Stap 3) Geef de activatie een zetje  

  • Handmatig zenders zoeken: 
    • Ga naar [menu] en kies [ZENDER ZOEKEN]
    • Kies [HANDMATIG ZOEKEN], als je dit niet ziet staan druk je op de [BLAUWE KNOP]
    • Ga naar [RF KANAAL] (een van de pijlen eromheen < OF >)
    • Vul het kanaalnummer voor jouw regio (zie staan hieronder)
    • Ga dan naar [START ZOEKEN] en druk op [ok] van de afstandsbediening
    • Zet jouw ontvanger op CNN (niet meer zappen) en laat de ontvanger aanstaan. Jouw TV kun je eventueel uitzetten.

RF kanaal voor jouw regio:
25 : Friesland, Drenthe en Groningen
27 : Limburg, Zuid-Holland, Noord-Holland-Zuid en Utrecht
28 : Gelderland, Noord Brabant (midden en oost), regio Venlo
31 : Texel
35 : Zeeland en regio Roosendaal/Breda
44 : Flevoland, Noord-Holland-Noord en Overijssel

Reputatie 7
Badge +28

@Machoman1985

Is het al gelukt? 

Zo niet, zoek handmatig op RF-kanaal 27 en laat jouw ontvanger aanstaan op CNN. De TV kan eventueel uit. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Machoman1985, ik heb je ontvanger vanaf onze kant een zetje gegeven, zou je eens willen kijken of je alles nu wel goed kunt ontvangen? Zo nee, zou je dan stap 3 uit het bericht van @Noordzee willen volgen?

Bedankt voor de hulp we gaan het vandaag testen, jullie horen van mij.

 

mvg Rick

Reputatie 7
Badge +28

OK @Machoman1985 ,

Ik ben benieuwd of het gelukt is. 

 

Het is opgelost, bedankt voor jullie hulp!

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo:thumbsup_tone3: En graag geholpen natuurlijk….