Beantwoord

E033-0 foutmelding

  • 2 April 2020
  • 11 reacties
  • 151 keer bekeken

Goedemiddag....ook ik heb hetzelfde probleem met deze E033-0 foutmelding.

Graag zou ik dit opgelost zien, alvast dank!

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 April 2020, 17:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Gappie, welkom op het forum. 

Ik vind op je opgegeven postcode en huisnummer geen abonnement op Digitenne. Kan het zijn dat dit op een ander adres staat? 

Ik hoor graag van je.

Hoi Alex ja dat zou kunnen, we zijn een zorginstelling en er veranderd nog wel eens wat qua locatie en soms moet het digitenne kastje dan mee, afhankelijk van de situatie in de andrere woning.

De oude woning had postcode 7081AB huisnr. 2

Kan ook zijn dat de hele mikmak op het hoofdkantoor staat ingeschreven. Dat is de Pr.Willem Alexanderlaan 1419  postcode 7312GA Apeldoorn

Vriendelijke groet 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Gappie

Dan kun je daarnaast het zender zoeken alvast nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 28.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
 

Zet de ontvanger dan op CNN (niet zappen) Zodra er beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken. 
 

 

Oké dank u wel. Ik ga er mee aan de slag.

Vriendelijke groet 

Reputatie 7
Badge +24

Die postcodes en huisnummers vind ik ook niet. Ik zie dat die CAS-ID op een postcode staat met huisnummer 28. Herken je dat wel?

Reputatie 7
Badge +28

@Gappie 

Hoe is de status nu? Heb je alweer beeld op alle zenders? 

Reputatie 7
Badge +28

@Gappie

Dan kun je daarnaast het zender zoeken alvast nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 28.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
 

Zet de ontvanger dan op CNN (niet zappen) Zodra er beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken. 
 

 

@Gappie 

Heeft dit geholpen? Doet de ontvanger het weer op alle zenders? 

Reputatie 7
Badge +24

@Gappie ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Oepsss, excuses mijn fout.

Gelukkig doet alles het na jullie fresh up weer prima waarvoor dank!

 

Vriendelijke groet 

Reputatie 7
Badge +24

Ik geef alle credits aan @Noordzee :smiley:

 

Oke @Noordzee .....bedankt!