Hallo ik heb 3 digitenne kastjes maar 1 kastje doet het niet meer en er staat in het menu bij abonnement dat ik geen basis abonnement heb terwijl ik wel voor ze alledrie betaal hoe kan dit?
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHallo ik heb 3 digitenne kastjes maar 1 kastje doet het niet meer en er staat in het menu bij abonnement dat ik geen basis abonnement heb terwijl ik wel voor ze alledrie betaal hoe kan dit?
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHallo
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en he bewuste CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.