Beantwoord

Een van mijn 3 Digitenne ontvangers geeft aan dat ik geen abonnement heb

  • 1 December 2022
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Hallo ik heb 3 digitenne kastjes maar 1 kastje doet het niet meer en er staat in het menu bij abonnement dat ik geen basis abonnement heb terwijl ik wel voor ze alledrie betaal hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 December 2022, 11:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mikk85 ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en he bewuste CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.