Beantwoord

Eigen hardware gebruiken

  • 29 April 2019
  • 32 reacties
  • 1265 keer bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Niks illegaals aan de geregistreerde eigenaar krijgt de rekening voor het niet terug sturen en wordt daarmee de legale eigenaar.

Laten we afspreken het geen huur te noemen bij huur moet dit vermeld worden!!
Reputatie 5
Badge +6
Dat huren gaan ze inderdaad niet meer aanpassen, dan stort hun verdien model in elkaar.

Maar wordt daardoor wel lucratief voor hackers, zeker met een soft key is dat een leuke.
Daar kan je op wachten.
Reputatie 7
Niks illegaals aan de geregistreerde eigenaar krijgt de rekening voor het niet terug sturen en wordt daarmee de legale eigenaar.
Klopt 100%.
KPN behoudt zich wel het recht om de TV ontvanger uit te schrijven zodat er geen gebruik meer van gemaakt kan worden dus of het verstandig is om zo'n TV ontvanger te kopen. 🤔

Niks illegaals aan de geregistreerde eigenaar krijgt de rekening voor het niet terug sturen en wordt daarmee de legale eigenaar.Klopt 100%.
KPN behoudt zich wel het recht om de TV ontvanger uit te schrijven zodat er geen gebruik meer van gemaakt kan worden dus of het verstandig is om zo'n TV ontvanger te kopen. 🤔

Dat zou niks uit mogen maken de van belang zijnde nummers etc moet aan de nieuwe gebruiker worden gekoppeld activeren en klaar. Mits je de kijk vergoeding maar afdraagt.

Datzelfde speelt bij de door Telfort overgenomen providers hier moest de ontvanger gekocht worden een aantal klanten heeft daar ook nooit de destijds nog €4,00 betaald voor extra ontvangers. Nu worden deze klanten ook op extra kosten gejaagd of moeten andere kijk methodes gebruiken. Het is zelfs zo dat klanten met een gekochte Amino 540 nooit hoefden te betalen om op te nemen. Ter compensatie van het verplicht opnemen in cloud.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb dit topic eens gelezen, de laatste berichten maar overgeslagen, maar het valt me op dat men gewoon te beroerd is om een paar centen te betalen.
Iedereen denkt dat de KPN alles gratis moet aanbieden en dat ze schatten verdienen aan de huur van de apparatuur.
Alles draait hier om geld.
Zijn wij Nederlanders dan zulke krenten?
Dan zal ik wel geen Nederlander zijn want ik geef totaal niet om geld.
Natuurlijk is het makkelijk als je geld hebt, maar geef het uit mensen en heb er plezier van en zeur niet om die paar centen.
En nee, ik ben niet rijk ik moet gewoon leven van een AOW-tje en een pensioentje en ik ben er tevreden mee.
Zo, dat moest ik ff kwijt.

Kom maar op @wjb 😋 Ik zit al in de schuilkelder 😎
Reputatie 7
Ik heb dit topic eens gelezen, de laatste berichten maar overgeslagen, maar het valt me op dat men gewoon te beroerd is om een paar centen te betalen.
Precies, helemaal eens. Er is niets mis om per TV stream te moeten betalen.

Waar ik wel problemen mee heb is dat je momenteel per TV ontvanger moet betalen.
Dus als je twee TV ontvangers hebt, moet je twee keer betalen ook als je er maar naar één tegelijkertijd zult kijken en dus aan één TV stream genoeg hebt.
Splits dan in ieder geval de huurkosten voor de TV ontvanger af van van de abonnementskosten voor het TV platform en de content.
De twee TV ontvangers met één TV stream niet voor €10,- maar voor €6,50 (2x€1,50 huur TV ontvanger en 1x€3,50 TV stream).
Ja wij Nederlanders zijn Krenten er werden of worden niet voor niks zoveel androidboxen verkocht. En die vpn reclame leuk de insteek van de veligheid maar we weten bijna allemaal dat een comsument deze voor andere doeleinden gebruikt. Lang niet altijd voor het werk. Eigenlijk zijn velen slachtoffer van de ontwikkeling het geduld is weg op entertainment gebied we willen het zien en wel nu en niet voor heel veel extra kosten dan er al gemaakt wordt.

Mij gaat het er om dat er simpelweg geen keuze is je moet deze verandering accepteren en bereid zijn meer te betalen, het tikt wel allemaal aan dat is het probleem. De €2,00 verhoging valt mee met twee extra ontvanger wordt dat alweer €12,00 gebruik je digitenne omdat het thuis internet niet boven de 10Mb uitkomt komt dat bedrag bovenop de kosten die ook weer omhoog gaan van 1 tot 3 euro. Daarbij het wegvallen van TV kanalen of je er nu wel of niet naar kijkt het is en blijft waarde vermindering van het totaal product.

Alle overige stijgende kosten ziektekosten verzekering voor huurders de zoveel procent huursverhoging zonder aanmerkelijk woning verbetering.


Klopt leef en zeur niet op die paar centen we kunnen het toch niet neenemen naar ons laatste adres.
Ik zou het wel graag uitgeven aan de dingen die ik leuk vind. Niet alle noodzakelijke kwaden er om heen.

Wat @wjb voorstelt kan ik me ook in vinden begin alvast met het regeltje huur op de factuur te zetten. Als we dan echt voor het gebruik van de hardware betalen maak dat inzichtelijker.
De extra pakketten zijn duidelijk 9,95 voor x aantal kanalen.
Maar het basis bedrag is veel minder duidelijk ik wil weten wat gaat naar de licentie en als ik voor het gebruik van de hardware betaal wil ik weten welk deel. Door het bruikleen te noemen kost mij het gebruik van de hardware niks dat kan dus bijna niet waar zijn.

Reageer