Elke avond antenne uitrichten

  • 15 July 2019
  • 26 reacties
  • 600 keer bekeken

Reputatie 1
Beetje oud topic, maar ik heb precies dezelfde problemen. Voorheen altijd naar tevredenheid gebruik gemaakt van digitenne, tot afgelopen voorjaar.

Mijn digitenne is op de boot, dus elke avond uitrichten van de antenne vind ik geen optie. (Buiten) antenne is in de mast, dus op een meter of 4 hoogte. Overigens hetzelfde probleem als ik een V5 in de mast hang.

Ik vraag me af of er nu inmiddels een fatsoenlijke procedure is waarmee ik mijn digitenne aan de praat krijg.

Ik heb er geen zin in elke avond een kwartier in de weer te zijn om tv te kunnen kijken. Dat voelt als terug naar de jaren '90

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 2
@Tagelus
Ik heb wificamp pro2 als netwerk, Alleen is de router niet de standaard router maar de stand alone router waarop de buitenantenne is aangesloten.
Ik ga nog eens puzzelen hoe ik chromcast daarop werkend kan krijgen.
Heb je een tip?

Tevens als ik digitenne kosten euro 17,-/mnd overhoud en ik stop dat extra een ziggo/vodafone sim only abonnement dan heb ik 80GB (euro 30,-) en ben ik nog goedkoper uit.
Ziggo thuis heb ik al heb ik al, want Digitenne is uit het KPN pakket gehaald en Ziggo is gewoon beter.
Dat wordt dan einde digitenne en einde KPN-mobiel contract.
Lekker verdienmodel voor KPN 😀