Beantwoord

ESPN abonnement op verkeerde dienst

  • 13 April 2021
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

nu heb ik afgelopen zondag een espen abonnement gevraagd voor mij digitene van 9,99 €

Nu tot mijn verbazing heb ik die nu thuis voor 12,99 € . Nu kan ik op de camping nog geen voetbal kijken.

Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door PeterG 13 April 2021, 20:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @som-ren ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Als je Interactieve TV hebt dan neem je het ESPN pakket af voor € 12,99. Voor dat bedrag zou je ESPN (24) en ESPN 2 (25; alleen bij live voetbal) ook via je Digitenne ontvanger moeten hebben.

Hier wel tenminste.

I.c.m. I-TV is ESPN niet alleen bij Digitenne af te nemen voor € 9,99, dat is voor digitenne only klanten.

Overigens: eerst volgende competitiewedstrijd eredivisie: 22 april.

zie https://nos.nl/teletekst#818

Beker Ajax - Vitesse a.s. zondag, 18 april 18:00, via de zender Fox (digitenne kanaalnr. 26).

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @som-ren, zoals hierboven al door @PeterG wordt uitgelegd kun je niet voor Digitenne alleen ESPN bestellen als je ook internet en tv hebt. Heb je het voor internet en tv besteld dan heb je er ook recht op bij jouw Digitenne ontvanger die in hetzelfde abonnement zit. Ik begrijp dat bij jou ESPN nog niet werkt op de Digitenne? Dat kunnen we voor je activeren. Zou je jouw profiel willen invullen? Dan ga ik voor je aan de slag, 

Reputatie 7
Badge +28

@som-ren 

Heb je al beeld op de ESPN-zenders via Digitenne? 

Zo niet, 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.