Beantwoord

extra digitenne

  • 9 October 2020
  • 7 reacties
  • 72 keer bekeken

ik heb zelf 2maal digitenne. wil voor me zus ook 1 aanschaffen ze woon in een andere plaats maar ze kijk nu ff op mijn ontvangerĀ en werkt prima . dan kan ik er toch beter 1 op mijn naam bij bestelen kost dan maar 5 euro anders heb zij een nieuwe abonnement nodig 18 euro per maand weet iemand hoe dat zit

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 October 2020, 16:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

HalloĀ @leendert12Ā ,

Ga er maar vanuit dat jij niet de enige bent die dit zo regelt. Zolang je het niet aan de grote klok hangt, is er geen haan die er naar kraait. Zet voor de zekerheid hier niet jouw privĆ©-gegevens neerā€¦..

Digitenne is duur zat, dus ik geef jou groot gelijk. De moderators van KPN gaan dit uiteraard hier niet promoten. Maar als onafhankelijk forumlid geef ik jou gelijk. Jouw zus zou anders 18 euro per maand gaan betalen. Tenzij ze zelf al internet en interactieve TV heeft van KPN. Dan kost het haar ook maar 5 euro per maand.Ā 

Je kunt de derde ontvanger erbij bestellen via Mijn KPN, telefonisch via 0800-0402, via de chat of door langs te lopen in de KPN-Winkel.Ā 

Of ze ligt in met jou gegevens op een telefoon en gebruikt de applicatie in combinatie met een Chromecast.

Reputatie 7
Badge +28

Of ze ligt in met jou gegevens op een telefoon en gebruikt de applicatie in combinatie met een Chromecast.

@Jeroen RuiterĀ 

Het gaat hier om iemand die Digitenne wil kijken. Dat gaat niet via een applicatie.Ā 

HalloĀ @leendert12Ā ,

Ga er maar vanuit dat jij niet de enige bent die dit zo regelt. Zolang je het niet aan de grote klok hangt, is er geen haan die er naar kraait. Zet voor de zekerheid hier niet jouw privĆ©-gegevens neerā€¦..

Digitenne is duur zat, dus ik geef jou groot gelijk. De moderators van KPN gaan dit uiteraard hier niet promoten. Maar als onafhankelijk forumlid geef ik jou gelijk. Jouw zus zou anders 18 euro per maand gaan betalen. Tenzij ze zelf al internet en interactieve TV heeft van KPN. Dan kost het haar ook maar 5 euro per maand.Ā 

Je kunt de derde ontvanger erbij bestellen via Mijn KPN, telefonisch via 0800-0402, via de chat of door langs te lopen in de KPN-Winkel.Ā 

mooi zo bedankt ik kijk alleen op de postcode van haar en daar werkt het niet heel raar om 1uur had ikĀ  kraak helder beeld daar.

Reputatie 7
Badge +28

Die postcodecheckĀ zegt niet alles. Het belangrijkste is dat ze daar beeld heeft. De positie van de antenne kan dan heel belangrijk zijn.Ā 

bedankt voor de snelle antwoordĀ  ga gelijk bestellen heel erg bedankt noordzee

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan.:thumbsup_tone3: