Denk je ik vraag via MijnKPN even twee extra basis ontvangers aan voor Digitenne.
Zie je dat je de eerste 6 maanden geen 10€(2x5€) maar slechts 4€ gaat betalen!
Dat scheelt 36€ dus dat doe je dan vervolgens.
Nieuwe maandbedrag is 4€ staat er dan (omdat de 17€ abonnementskosten en de eerste ontvanger gratis zijn vanwege Telfort DSL + interactieve TV abonnement)
Krijg je een bevestiging van KPN dat je 27€ per maand moet gaan betalen i.p.v. 4€?
De regel -17€ vanwege Telfort was ineens verdwenen en de 6€ korting voor 6 maanden stond er ook niet op?
KPN gebeld en ze zeggen dat door de aanpassing van het abonnement niet het beloofde en bestelde is doorgevoerd maar dat door een fout de kortingen zijn verdwenen!
Alleen is het niet terug te draaien of op te lossen.
Althans KPN kan dat niet zeggen ze.
Moet me maar tot Telfort richten zeggen ze!
Ben al vanaf 2007 Digitenne klant.
Heb ruim een uur aan de telefoon gezeten met KPN en ze geven me 100% gelijk.
Alleen kunnen ze niets voor me doen anders dan mijn hele abonnement opzeggen?
Snap dat ze liever klanten hebben welke de volle mep betalen maar om zo met je trouwe klanten om te gaan vind ik echt stijlloos!