Beantwoord

Extra Digitenne kastje opzeggen

  • 8 September 2019
  • 36 reacties
  • 719 keer bekeken

Ik heb een basis Digitenne ontvanger en 2 extra kastjes. Ik heb net uw 0800-0402 gebeld om 1 extra kastje in te leveren en kreeg een bevestiging per e-mail met in de e-mail het bericht "In het installatiepakket zit onder andere: - Een vervangend modem (de KPN Experiabox)"
Ik heb weer uw 0800-0402 gebeld en uitgelegd dat ik enkel 1 extra kastje wil opzeggen en dat uw bericht niet klopt. Uw medewerker Nicolai "nam aan dat het wel goed komt"
Ik niet, dus graag uw bevestiging dat ik enkel 1 extra kastje inlever en dat de andere 2 kastjes blijven werken. Ik wil graag ook weten welk kastje ik moet leveren?
icon

Beste antwoord door JM1972 3 October 2019, 20:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ja, dat maakt het nog wat complexer.
Erwin is degene die de oplossing kan geven.
Reputatie 7
Badge +24
Beste Noordzee, je neemt iets aan.. dat het goed is doorgevoerd.

Als ik zou kunnen had ik zelf al gekeken welk kastje niet meer werkt.
Maar 1 kastje staat op de camping en het andere kastje op mijn kantoor, een eind van hier.
Daarom wil ik graag een KPN bericht welk CAS ID niet meer actief is.


Hi JM, ik neem het even over over als je dat niet erg vindt.

Welke niet meer actief is kan ik niet meer zien. Wel welke nog wél actief zijn. Dit zijn de CAS-ID's eindigend op 2314 en 5664.

Weet je zo voldoende?
Hi Alex-P, de CAS ID's die jij noemt zijn correct.
Erwin heeft mij via een privé bericht bevestigd dat het 3e CAS nummer verwijderd is.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Alex-P, de CAS ID's die jij noemt zijn correct.
Erwin heeft mij via een privé bericht bevestigd dat het 3e CAS nummer verwijderd is.


Top, is alles nu duidelijk en in orde?
"Alles duidelijk en in orde" nee, bijna.
Erwin moet de adreswijziging doorvoeren, dat kon niet in 1 actie en ik krijg nog de retour doos voor het kastje.
Reputatie 7
Badge +24
Sorry. Dat zag ik even over het hoofd. Ik heb de verhuizing nu voor je doorgevoerd en via e-mail bevestigd. Het retourdoosje heb ik ook voor je besteld.
Beste Alex-P,
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +24
Beste Alex-P,
Bedankt!


Graag gedaan uiteraard. 🙂

Ik heb een basis Digitenne ontvanger en 2 extra kastjes. Ik heb net uw 0800-0402 gebeld om 1 extra kastje in te leveren en kreeg een bevestiging per e-mail met in de e-mail het bericht "In het installatiepakket zit onder andere: - Een vervangend modem (de KPN Experiabox)"
Ik heb weer uw 0800-0402 gebeld en uitgelegd dat ik enkel 1 extra kastje wil opzeggen en dat uw bericht niet klopt. Uw medewerker Nicolai "nam aan dat het wel goed komt"
Ik niet, dus graag uw bevestiging dat ik enkel 1 extra kastje inlever en dat de andere 2 kastjes blijven werken. Ik wil graag ook weten welk kastje ik moet leveren?

En welke is de derde? Voor ik de verkeerde opstuur

Welke is dat van de 3 voor ik het verkeerde dadelijk opstuur?    Een nummer ?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Grispen, De Digitenne is de ontvanger waar een antenne op kan worden aangesloten. Dit zijn de 2 Digitenne ontvangers die wij hebben.Â