Beantwoord

Extra kosten bij digitenne bestellen

  • 22 May 2019
  • 8 reacties
  • 139 keer bekeken

Reputatie 1
Hoe kan ik digitenne bestellen en wat kost dit als je al alles in 1 hebt
icon

Beste antwoord door PeterG 23 May 2019, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Via MijnKPN kun je Digitenne ontvangers toevoegen aan je Alles in 1 abonnement.

MijnKPN - Producten - Thuis - abonnement wijzigen

Elke extra ontvanger kost € 5 per maand
Hoi @Donjadino . Welkom op het forum! Zoals @PeterG al aangeeft kun je dit zelf regelen via mijnkpn. Hier worden dan ook gelijk de kosten weergegeven.
Mocht je mijn hulp hier bij willen of je hebt nog andere vragen, stel ze gerust!
Reputatie 1
Hoi @Donjadino . Welkom op het forum! Zoals @PeterG al aangeeft kun je dit zelf regelen via mijnkpn. Hier worden dan ook gelijk de kosten weergegeven.
Mocht je mijn hulp hier bij willen of je hebt nog andere vragen, stel ze gerust!

Hoi Erwin ik heb eerst gisteren via telfort.nl besteld en daarna pas dacht aan kpn omdat ik idd alles in een heb.
nu ben ik bang dat ik straks met 2 digitenne ontvangers terwijl ik er maar 1 nodig heb voor de camping.
kunt u dis voor mij uitzoeken?
heb vanmorgen en kpn en telfort gebeld maar niemand kon mij vertellen hoe het zit.
Oh, dat wil ik graag voor je uitzoeken 🙂 Dus je hebt 'losse' digitenne via telfort aangevraagd? Volgens mij kan dat niet, maar pin me er niet op vast :-)
Ik heb eigenlijk je gegevens nodig. Met name het adres waar je digitenne hebt aangevraagd en sowieso het adres waar je KPN diensten op lopen. Mijn telfort collega's zitten niet ver dus ik zal daar ook even navraag doen. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Maak je verder geen zorgen, mocht er iets misgelopen zijn fix ik dat wel voor je! 🙂
Reputatie 1
Oh, dat wil ik graag voor je uitzoeken 🙂 Dus je hebt 'losse' digitenne via telfort aangevraagd? Volgens mij kan dat niet, maar pin me er niet op vast :-)
Ik heb eigenlijk je gegevens nodig. Met name het adres waar je digitenne hebt aangevraagd en sowieso het adres waar je KPN diensten op lopen. Mijn telfort collega's zitten niet ver dus ik zal daar ook even navraag doen. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Maak je verder geen zorgen, mocht er iets misgelopen zijn fix ik dat wel voor je! :-)

Ik heb mijn profiel aangevuld Erwin!
Dankjewel @Donjadino . Ik heb je voor de zekerheid gebeld om alles even op een rijtje te zetten. Gelukkig kwamen we samen tot de conclusie dat alles netjes is afgehandeld. Het extra, losse digitenne pakket is opgeheven en je krijgt een retour doos om de overbodige tuner terug te sturen.
De digitenne die je via je vaste abonnement bij KPN hebt is geactiveerd en werkt naar tevredenheid.
Als er toch nog onduidelijkheden zijn of je hebt andere vragen, geef maar een gil en ik help je! 🙂
Reputatie 1
Dankjewel @Donjadino . Ik heb je voor de zekerheid gebeld om alles even op een rijtje te zetten. Gelukkig kwamen we samen tot de conclusie dat alles netjes is afgehandeld. Het extra, losse digitenne pakket is opgeheven en je krijgt een retour doos om de overbodige tuner terug te sturen.
De digitenne die je via je vaste abonnement bij KPN hebt is geactiveerd en werkt naar tevredenheid.
Als er toch nog onduidelijkheden zijn of je hebt andere vragen, geef maar een gil en ik help je! :-)Dankjewel @Donjadino . Ik heb je voor de zekerheid gebeld om alles even op een rijtje te zetten. Gelukkig kwamen we samen tot de conclusie dat alles netjes is afgehandeld. Het extra, losse digitenne pakket is opgeheven en je krijgt een retour doos om de overbodige tuner terug te sturen.
De digitenne die je via je vaste abonnement bij KPN hebt is geactiveerd en werkt naar tevredenheid.
Als er toch nog onduidelijkheden zijn of je hebt andere vragen, geef maar een gil en ik help je! :-)
Reputatie 1

Dankjewel @Donjadino . Ik heb je voor de zekerheid gebeld om alles even op een rijtje te zetten. Gelukkig kwamen we samen tot de conclusie dat alles netjes is afgehandeld. Het extra, losse digitenne pakket is opgeheven en je krijgt een retour doos om de overbodige tuner terug te sturen.
De digitenne die je via je vaste abonnement bij KPN hebt is geactiveerd en werkt naar tevredenheid.
Als er toch nog onduidelijkheden zijn of je hebt andere vragen, geef maar een gil en ik help je! :-)Dankjewel @Donjadino . Ik heb je voor de zekerheid gebeld om alles even op een rijtje te zetten. Gelukkig kwamen we samen tot de conclusie dat alles netjes is afgehandeld. Het extra, losse digitenne pakket is opgeheven en je krijgt een retour doos om de overbodige tuner terug te sturen.
De digitenne die je via je vaste abonnement bij KPN hebt is geactiveerd en werkt naar tevredenheid.
Als er toch nog onduidelijkheden zijn of je hebt andere vragen, geef maar een gil en ik help je! :-)

Dank je wel Erwin voor je hulp.
super en blij dat het opgelost is.
nogmaals mijn dank