Wat een prachtige campagne iemand die al jaren lid is en een KPN compleet abonnement heeft, zijn eigen gekochte kastjes gratis laten omruilen, wat zeg ik gratis,
Het is maar net wat je gratis noemt want ineens moet ik per kastje 60 euro per jaar betalen. Dit opgeteld bij het toch al niet zo goedkope abonnement wordt er
weer een behoorlijk bedrag van 120 euro per jaar extra uit mijn zak geklopt.(2 kastjes) Hier spreekt weer echte waardering uit voor uw vaste klanten.
Mijn inziens had het reëler geweest om degene die een eigen gekochte kastje heeft om die daadwerkelijk kosteloos (zonder de maandelijkse huur) te vervangen.
Het spijt me wel dat vaste klanten altijd achteruit gezet worden. Ik zal de kastjes nu niet omruilen en mij gaan bezinnen op een andere aanbieder van een totaal pakket.
Want voor een nieuwe klant willen ze graag wat voor je doen. De service van KPN is al die tijd correct geweest, maar deze actie is weer zeer beneden het niveau voor een bedrijf als het uwe.
Ik hoop dat er voor de vaste klanten van KPN met eigen kastjes toch nog wat gedaan kan worden, want je klanten op deze manier te moeten verliezen dat moet u toch niet willen.
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineel