Beantwoord

Extra kosten nieuwe digitenne kastjes

  • 23 May 2019
  • 2 reacties
  • 146 keer bekeken

Geachte KPN,

Wat een prachtige campagne iemand die al jaren lid is en een KPN compleet abonnement heeft, zijn eigen gekochte kastjes gratis laten omruilen, wat zeg ik gratis,
Het is maar net wat je gratis noemt want ineens moet ik per kastje 60 euro per jaar betalen. Dit opgeteld bij het toch al niet zo goedkope abonnement wordt er
weer een behoorlijk bedrag van 120 euro per jaar extra uit mijn zak geklopt.(2 kastjes) Hier spreekt weer echte waardering uit voor uw vaste klanten.
Mijn inziens had het reëler geweest om degene die een eigen gekochte kastje heeft om die daadwerkelijk kosteloos (zonder de maandelijkse huur) te vervangen.
Het spijt me wel dat vaste klanten altijd achteruit gezet worden. Ik zal de kastjes nu niet omruilen en mij gaan bezinnen op een andere aanbieder van een totaal pakket.
Want voor een nieuwe klant willen ze graag wat voor je doen. De service van KPN is al die tijd correct geweest, maar deze actie is weer zeer beneden het niveau voor een bedrijf als het uwe.

Ik hoop dat er voor de vaste klanten van KPN met eigen kastjes toch nog wat gedaan kan worden, want je klanten op deze manier te moeten verliezen dat moet u toch niet willen.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 May 2019, 16:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Doggiemobiel01. Ik begrijp dat je het hier niet mee eens bent. Het is niet leuk wanneer je meer moet gaan betalen voor Digitenne. Helaas kan ik hier niets aan veranderen. Het is de laatste jaren niet meer mogelijk om een kooptuner aan te schaffen bij KPN. In dit topic kan je alles teruglezen over de veranderingen bij Digitenne. We gaan over naar een andere uitzendtechniek. Dat is de reden waarom de ontvangers omgewisseld moeten worden. Het voordeel hiervan is dat je straks in HD-kwaliteit kan kijken.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer