Beantwoord

Extra of andere antenne Digitenne

  • 20 July 2019
  • 38 reacties
  • 681 keer bekeken

Badge
ik heb dus abonnement compleet plus nog een s digitenne en daar zit het probleem .Na vele malen bellen klachten en bellen werkt dat nog steeds niet .Is het mogelijk een sterkere antenne voor buiten op de camper aan te sluiten zo jha welke en waar haal ik die .
Als het niet kan wat is dan de beste oplossing? Wel betalen maar geen ontvangst hier hebben we genoeg van.
Ja we hebben het nieuwe kastje en ja we hebben de laatste nieuwe antenne van kpn
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 July 2019, 09:28

Bekijk origineel

38 reacties

Badge

Reputatie 7
Badge +28
Is het al gelukt met de installatie?

Eerst met jouw ontvanger teruggaan naar de fabrieksinstellingen.

Daarna (op iedere nieuwe locatie opnieuw) uitgebreid zenders zoeken.
Badge
Vandaag dat nieuw kastje gekregen nu wel ontvangst maar soms(vaak)stilstaand beeld zou die versterker helpen hiervoor of toch sterkere antenne?
Reputatie 5
Badge +5
@toscaentanja deze power inserter gaat niet helpen aan een betere ontvangst. Wat deze doet, is stroom leveren aan de antenne. Dat wordt ook al gedaan door de ontvanger, dus een power inserter is niet nodig en voegt niks toe.
Badge
@toscaentanja deze power inserter gaat niet helpen aan een betere ontvangst. Wat deze doet, is stroom leveren aan de antenne. Dat wordt ook al gedaan door de ontvanger, dus een power inserter is niet nodig en voegt niks toe.
Oke dus daar heb ik niks aan
Reputatie 7
Badge +28
Vandaag dat nieuw kastje gekregen nu wel ontvangst maar soms(vaak)stilstaand beeld zou die versterker helpen hiervoor of toch sterkere antenne?

Fijn dat de nieuwe ontvanger beter werkt dan de oude ontvanger! 👍

Dat was stap één, nu over naar stap twee.

Er bestaan antennes die beter werken dan de Funke V5. Je moet dan wel bereid zijn om daar zelf in te investeren. In mijn eerste reactie in dit topic geef ik al een link naar het door mij geschreven topic over antennes.

De Funke Yagi is een goede antenne. Ik weet alleen niet of dat een goede combinatie wordt met jullie camper.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @toscaentanja, Wanneer je vaak last hebt van stilstaand beeld, kun je de antenne hoger plaatsen. Hopelijk helpt dit. Zo niet, kun je het advies van Noordzee overwegen.
Reputatie 7
Badge +19
@toscaentanja, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Badge
@toscaentanja, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
late reactie ook van mij. Antenne stond boven in ons huis op slaapkamer voor de raam met de raam open, hoger kan niet want dan moet ik de ladder gebruiken. Gaan binnenkort met camper weg dus dan test ik hem weer alleen niet altijd internet onderweg
Reputatie 7
Badge +28
Fijne vakantie!

Op iedere nieuwe locatie wel even opnieuw uitgebreid zenders zoeken.
Reputatie 7
Badge +19
Ben benieuwd hoe het dan gaat! Fijne vakantie!
Badge
Fijne vakantie!

Op iedere nieuwe locatie wel even opnieuw uitgebreid zenders zoeken.

gaan we doen ben benieuwd ook .
dank je
Badge
Ben benieuwd hoe het dan gaat! Fijne vakantie!

wij ook erg benieuwd natuurlijk.
dank je

Reageer