Beantwoord

Extra ontvanger bestellen via MijnKPN lukt niet

  • 16 June 2019
  • 7 reacties
  • 242 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Ook ik wil graag nog een extra ontvanger bestellen, maar mijn kpn geeft een technisch probleem.
En er lijkt geen andere manier te zijn om online een extra ontvanger te bestellen, wat ik wel erg slecht vindt.

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 June 2019, 17:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo @PKing61

Gelukkig zijn er wel verschillende andere mogelijkheden:

  1. Via dit forum. Zover ik kan zien heb je jouw profiel gevuld. (Ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer?) Want ik kan dus lang niet alles zien. Een moderator wel, en die kan voor jou de bestelling in gang zetten/afronden.
  2. Je hebt het over een extra ontvanger, als nieuwe klant kan het ook nog via deze website: https://www.digitenne.nl/bestellen/ Maar dat is voor jou waarschijnlijk niet zo handig.
  3. Tenslotte kan je ook bellen met 0800 - 0402. Daar heb je echter wel kans op een flinke wachtrij.
Reputatie 2
Badge
Ik ben dus geen nieuwe klant:-)
Mijn gegevens zijn correct dus wanneer het mogelijk is graag via dit forum bestellen...
Telefonisch heb ik slechte ervaringen mee en de winkel is nog slechter in mijn beleving.
Reputatie 7
Badge +28
Prima, er komt hier vanzelf een moderator langs.

Dat kan wel eens morgen worden, want in het weekend werken er minder dan doordeweeks.
Reputatie 7
Badge +28
O ja, de huur van de Digitenne-ontvanger gaat je als bestaande klant van interactieve TV vijf euro per maand kosten.

Kun je in een reactie hierop nog even aangeven dat je dit weet en dat je daarmee akkoord bent?
Reputatie 2
Badge
Ja geen probleem ik weet dat elke ontvanger extra 5 euro per maand kost.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor het invullen van je gegevens, PKing! De normale manier is inderdaad bestellen via de MijnKPN. Maar als je daar een foutmelding krijgt, dan is via de klantenservice de enige manier om dit te doen (als bestaande klant). Ik heb bij dezen de extra ontvanger voor je besteld. Je krijgt per mail een bevestiging. De nieuwe ontvanger krijg je binnen 5 werkdagen thuis bezorgd.
Reputatie 2
Badge
Bedankt voor de genomen moeite...