Beantwoord

Extra retourdoos ontvangen

  • 8 August 2020
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb reeds mijn digitenne en internet abbonement opgezegd bij jullie.

Hiervoor heb ik 2 dozen ontvangen om de apparatuur retour te zenden aan jullie, wat ik dan ook gedaan heb.

Nu is het echter het geval dat ik nog een doos ontvangen heb van jullie, dus er gaat ergens iets fout.

Graag jullie hulp hierbij.

 

Met vriendelijke groet,

 

Erik Laurens

icon

Beste antwoord door Anonymous 9 August 2020, 11:13

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Ewik7327 , je stuurt gewoon de spullen terug die je terug moet sturen, je bewaart het verzendbewijs goed en als je verpakking overhoudt bewaar je die gewoon of je gebruikt het ergens anders voor.

 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Ewik7327, welkom op ons forum. Als je de apparatuur terug hebt gestuurd en daarna nog een retourdoos hebt ontvangen, dan kan ik me de vraagtekens goed voorstellen. Is het bij deze ene doos gebleven, of heb je meer dozen en/of correspondentie ontvangen? Mocht je verder niets meer hebben ontvangen, dan mag je de retourdoos als niet verzonden beschouwen. Mocht je nog wel iets hebben ontvangen, zou je dan jouw profiel in kunnen vullen en hier een seintje over geven als dit is gebeurd? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!

 

Het is overigens, zoals @JanD aangeeft, verstandig om het verzendbewijs te bewaren. Mocht je onverhoopt een brief ontvangen met het verzoek om de apparatuur terug te sturen, dan kun je dit bewijs overleggen.

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer