Beantwoord

Eye tv one: Digitenne

• 25 augustus 2016
  • 17 reacties
  • 1233 keer bekeken

Hallo,

Ik heb via marktplaats een elgato eye tv one gekocht. Ik wil digitenne gebruiken om via mijn laptop ipv via een topfield recorder tv te kijken. Dit omdat ik op de boot niet een televisie wil maar wel een laptop. Nu zit er ook een mini sim voor digitenne bij. Net gebeld met de helpdesk en die kunnen geen mini sim leveren maar ook niet mijn abonnement overzetten naar een ander kaartje. Enige oplossing lijkt opzeggen en daarna bellen om de mini sim te activeren op een nieuw abonnement. Lijkt me omslachtig. Iemand nog een oplossing?
Verknippen van de oude sim lijkt me geen optie omdat het sim kaartje niet hetzelfde formaat heeft.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Joran 5 september 2016, 10:47

Dag Ruben,

Excuses voor de vertraging, maar we zijn er uit. Een nieuwe minismartcard komt jouw kant op en ontvang je waarschijnlijk morgen (anders woensdag). De minismartcard die je al hebt is helaas niet te activeren. Je kunt de oude smartcard(s) gratis opsturen naar dit adres:

KPN Service Retouren
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Het is sinds kort mogelijk minismartcards te versturen. Ik ben benieuwd of deze vraag er iets mee te maken heeft gehad. We kunnen vanaf nu in ieder geval beter helpen met de Eye TV en oa. Lenco TV's 🙂
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hey Ruben, welkom op het forum! Wij leveren inderdaad geen minismartcards. We zijn daarom ook niet ingericht om daar dingen mee te doen. Ik wil echter graag voor je kijken of ik toch nog iets voor je kan doen. Reageer op mijn privébericht , dan duik ik erin.
Reputatie 7
P.S. SIMcard is bij (mobiele) telefonie. SMARTcard (of kaart) is bij televisie (Digitenne / kabel).

Psst, zie ook het bericht van KPN moderator Erik hier net voor mij. 😉
Reputatie 7
Badge +27
Dag Ruben,

Excuses voor de vertraging, maar we zijn er uit. Een nieuwe minismartcard komt jouw kant op en ontvang je waarschijnlijk morgen (anders woensdag). De minismartcard die je al hebt is helaas niet te activeren. Je kunt de oude smartcard(s) gratis opsturen naar dit adres:

KPN Service Retouren
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Het is sinds kort mogelijk minismartcards te versturen. Ik ben benieuwd of deze vraag er iets mee te maken heeft gehad. We kunnen vanaf nu in ieder geval beter helpen met de Eye TV en oa. Lenco TV's 🙂
hier hetzelfde euvel
al voor de derde x contact met kpn minismartcards worden niet verstrekt
Ik heb een eye tv one aangeschaft en loop ook tegen deze onbekendheid met
de minismart card op voor digitenne
wie zou wat kunnen betekenen voor mij? of welke afdeling van kpn?
Hopelijk wordt dit probleempje hier opgepakt.....
mvrgr,

Harry
Reputatie 7
Badge +23
Dag Harry, goed dat je ons forum hebt gevonden! Natuurlijk help ik je hier verder. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je hebben. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?
Reputatie 7
Badge +23
De mini-smartcard is onderweg naar @1467 🙂.
De mini-smartcard is onderweg naar @1467 🙂. dank je voor de snelle service
Beste Cindy,

Door het probleem met de smartcard activaties zijn wij gestopt met de verkoop van de eye tv one.
Zou je mij een prive bericht kunnen sturen wat we nu kunnen doen om de verkoop vanb de eye tv one weer te hervatten, zodat de klanten toch een werkende kaart krijgen?
Mvg,
M van Uden
Reputatie 7
Badge +21
Dag @MarkvanUden, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. In de huidige leverstraat is het niet meer mogelijk om niet door ons geleverde smartcards achteraf te activeren. Wel kunnen we een reeds bij ons bekende smartcard omruilen voor een mini smartcard. De nieuwe mini smartcard wordt geactiveerd opgestuurd naar de klant! Laat het weten als je nog vragen hebt op dit moment 🙂
Hoi Koen,

Bedankt voor je antwoord!
Waar mag ik mijn klanten naar verwijzen voor een nieuwe kaart?

Mvg,
Mark
JMS Products Nederland
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Mark, alle medewerkers van onze Service ingangen hebben toegang tot het systeem waarmee smartcards omgeruild kunnen worden voor nieuwe (mini) smartcards!
Hoi Koen,

Ik spreek zojuist een klant welke via ons een eye tv on e heeft aangeschaft en deze krijgt geen kaart via de klantenservice!
Blijkbaar zijn de medewerkers toch niet op de hoogte.
Zou je even contact met me kunnen opnemen zodat we dit kunnen oplossen?

Mvg,
Mark
Reputatie 7
Hoi Mark. Heeft deze klant al een Digitenne abonnement met de standaard smartcard? Alleen dan kan deze (standaardkaart) omgewisseld worden voor een kleine smartcard.
Hoi Peter,

Het is inderdaad een bestaande Digitenne klant van KPN.

Mvg,
Mark van Uden
JMS Products Nederland
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Mark, je had me vanmiddag ook een privébericht gestuurd waarop ik je inmiddels een reactie heb gestuurd! Kun je met mijn antwoord uit de voeten? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust 🙂
Hoi Koen,
Ik kan hier mee aan de slag.
Misschien een idee het antwoord ook even hier te plaatsen voor toekomstige klanten..

Mvg,
Mark van Uden
JMS Products Nederland.
Reputatie 7
Badge +21
Dag Mark, in het logistieke systeem staat de mini smartcard in de categorie "Diverse onderdelen", waardoor deze wellicht niet door alle klantenservice medewerkers even makkelijk wordt gevonden. Inmiddels heb ik feedback ingediend om de mini smartcards op een handigere plek neer te zetten in dat systeem. Met de betere vindbaarheid zou elke medewerker de mini smartcard verzendoptie moeten kunnen vinden.

Reageer