Vraag

Facturen en abonnement klopt niet

  • 18 January 2021
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

leuk, vandaag bel ik de kpn omdat er op mijn nieuwe factuur voor januari ineens 2 interactieve tv aansluitingen stonden. Krijg later een bevestiging met in de melding dat de interactieve tv eraf is gehaald maar blijkt ook meteen de digitenne ontvanger te zijn verwijderd. Ook heb ik ineens een nieuw telefoonnummer toegevoegd gekregen, niet om gevraag en niet nodig. Nu zitten we wederom zonder ontvanger. Goh zeg, dat is raar. Bel ik wederom de kpn en dan krijg ik te horen dat ik een nieuw kastje krijg voor de digitenne. Dit heb ik een maand geleden ook al gehad. Betekent dat we alles weer moeten inpakken en terug moeten sturen. We moeten de deur dus weer uit wat voor mensen die 83 en 85 zijn niet echt een oplossing is in onze coronatijd. Hoe kan dit nu? Niemand weet hoe het zit. Ik ben eigenlijk wel klaar met de KPN. Betalen en afschrijven geen probleem maar oplossen is een ander ding. Stopzetten en loskoppelen kan allemaal op afstand maar opnieuw aanzetten ho maar, dat kan niet zomaar. Wat kan ik hier nu aan doen. Ik durf voor een niet onjuiste factuur niet meer te bellen. 

Ben al sinds maart 2020 bezig om het goed geregeld te krijgen. Heb nu maand na maand vrije dagen moeten opnemen omdat mijn Wifi buitengebied geblokkeerd werd. Niemand krijg ik aan de telefoon. Ik ga morgen contact opnemen met het hoofdkantoor om te kijken of we hier voor eens en voor altijd uit kunnen komen. Er zit zoveel tijd en geld in dat hier toch wel iets mee moet worden gedaan. KPN wat zijn we goed bezig. Mijn factuur is onderweg. Kinderen die niet naar school kunnen omdat Wifi wordt afgesloten zomaar op afstand, digitenne die wordt afgesloten zomaar op afstand terwijl mijn facturen toch automatisch worden afgeschreven en betaald. Zeg mij maar wat er aan de hand is. Het is helaas allemaal begonnen bij het KPN hussel abonnement, samen met het veranderen van 4g buiten gebied. Niet meer mobiel maar via de experiorbox.  Daar ging het fout, toen moest ik ineens 42,50 euro per maand gaan betalen terwijl in mijn mailbox een 0 euro contract werd opgestuurd. Betalen en dan weer terugstorten want bij de KPN kunnen ze dit administratief niet regelen. Facturen die ineens een ander klantnummer hebben met een andere naam. Administratief niet te regelen. Facturen die niet meer binnenkomen en typisch, wel de aanmaning met 20 euro extra kosten. Dan nog eens 1 per maand Wifi buitengebied afsluiten en opnieuw de aansluitkosten betalen want ik heb uiteindelijk maar weer 42.50 overgemaakt. Komt allemaal na het hussel abonnement. KPN goed bezig.!!!!!! Ik hoop dat we dit kunnen oplossen. Los van het feit dat ik er klaar mee ben heeft KPN toch een aantal jaren goed gewerkt. 

DOE ER IETS MEE 



*admin: eigen topic voor je vraag gemaakt

oorspronkelijk topic

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @TWAdeWit, wat een relaas! Ik kan me voorstellen dat je totaal niet blij bent met de situatie. Ik zie momenteel één itv-ontvanger en één Digitenne ontvanger. Daarnaast zie ik twee gecrediteerde bedragen, waarvan één groot bedrag op de vorige factuur en een keer 20 euro die nog gefactureerd moet worden. Dat zal de administratiekosten zijn. Is er op dit moment nog iets waar ik je mee kan helpen? Laat het vooral weten.