Beantwoord

Facturen niet juist, Digitenne is opgezegd en Husselkorting ontbreekt

  • 28 April 2021
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb mijn digitenne opgezegd per 27 maart, maar volgens de medewerker die ik aan de telefoon had was het de eerste mogelijkheid 31-03, maar nu heb ik toch een factuur gehad tot en met 26-04.

Ook ben ik verhuisd, heb internet en tv en weer recht op de husselkorting, maar deze is niet aangezet, waar ik wel om gevraagd heb.

Hoe lossen we dit op? 

 

Ik hoor graag van u.

Groet,
jaccie-a

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 April 2021, 17:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @jaccie-a ,

Digitenne kent een opzegtermijn van één maand, dus de factuur tot en met 26 april 2021 is dan juist als je het op 27 maart 2021 hebt opgezegd. 

Wat betreft de Husselkorting : 

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN -Hussel nog niet (opnieuw) hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 

 

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @jaccie-a en goed dat je even aan de bel trekt.

Ik wil graag eens met je meekijken. Zou je daarvoor je forumprofiel kunnen invullen? Omdat je aangeeft dat je onlangs verhuisd bent zou ik graag zowel je nieuwe als oude postcode en huisnummer willen :hugging:
Geef je hier nog een reactie zodra dat gelukt is zodat ik op onderzoek kan gaan voor jou? :mag:

Het is na dat ik dit bericht geplaatst heb gecorrigeerd op de volgende factuur. Deze vraag van Hussel is per volgende maand ingegaan, dat is dan maar even niet anders en de Digitenne is gecrediteerd!