Factuur klopt niet met gratis Digitenne

  • 25 January 2021
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Ben al 3 maanden bezig met een foutieve facturatie aangaande mijn “gratis” digitenne.

Hebben ze bij het callcenter eindelijk door waar de schoen wringt, hebben ze niet de mogelijkheid/bevoegdheid het probleem op te lossen. Kunnen me ook geen contactpersoon bij KPN opgeven die het probleem wel zou kunnen oplossen.

Kortom ik moet er maar mee leven.

Ben al 30 jaar tevreden klant bij KPN, maar zit niet ver meer verwijderd van afscheid nemen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @DG-B. Wat is er precies met de factuur en Digitenne aan de hand? Ik begrijp van je dat er iets niet klopt, maar wat precies is me nog niet duidelijk. Zou je, als het nog niet is gelukt, kunnen toelichten wat er precies speelt en daarnaast ook je forumprofiel volledig kunnen invullen? Dan kan ik er ook een blik voor je op werpen.

Beste Jasper, ik heb mijn profiel bijgewerkt.
Bij het callcenter hebben ze een file aangelegd waarin mijn probleem is opgetekend. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, neem dan even contact met me op.

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens. Als ik het goed begrijp had je 2 ontvangers van Digitenne en heb je daarvan eentje teruggestuurd, waarvan je nog een verzendbewijs hebt. Hoeveel Digitenne ontvangers heb je nu echt? Bij het abonnement staan er nog 2 actief, had je het apparaat teruggestuurd nadat je een wijziging van het abonnement (de ontvanger verwijderen) had gedaan, of niet? En wanneer had je dat precies gedaan?