Beantwoord

Factuur Digitenne duurder vanwege ontvangers?

  • 19 August 2019
  • 7 reacties
  • 217 keer bekeken

Badge
Factuur jumi/juli tov mei 5 euro duurder ivm extra in rekening brengen van digitenne recorder ??? in bezit 3 digitenne recorders +interactief internet /bellen ,volgens de site veranderd er niets in de kortingen en contracten Nu in rekening en op de factuur 3 recorders en 1 graties = 4 volgens mij contact gehad maar je kan bellen wat je wil maar geen krimp , zijn er meer klachten in de verandering factuur

Admin: titel aangepast ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 August 2019, 11:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo rg de haan,

Als je drie recorders (waarvan één interactieve TV???) hebt betaal je voor minimaal één Digitenne-recorder nu vijf euro per maand huur.

Dat is de regel met het nieuwe Digitenne, ik kan dat ook niet mooier maken dan het is.

Lees meer over deze regels in dit topic:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/klaar-voor-de-toekomst-veranderingen-bij-digitenne-445235

In dit topic wordt er uitleg gegeven over de huurkosten van de ontvangers.


Wil je dat een moderator gaat kijken naar jouw factuur?

Zou je dan het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummers? De CAS-ID nummers kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Bij de omruil v.d. Digitenne ontvangers had je de keuze om te minderen. Daarbij werd duidelijk vermeld dat elke nieuwe ontvanger € 5 per maand gaat kosten. Daar kwam je niet omheen. (weet ik zelf!).
Door de omruil ben je daar mee akkoord gegaan, ook dat werd bij de omruiltool zodanig vermeld.
Daarom heb je nu "geen poot" meer om op te staan. Je bent er namelijk mee akkoord gegaan.

Koopontvangers i.c.m. een € 0 maandbedrag zijn niet meer.

Wil je een lager maandbedrag dan ontvangers verminderen.

Psst. Digitenne is uiterst mobiel. Zijn de ontvangers op alle plaatsen écht 365 dagen per jaar nodig?
Of kan je, zoals ik, je ontvanger(s) van thuis meenemen naar je vakantie-adres? Op die 2 plaatsen ben je sowieso al niet tegelijk.

Verder kan het zo zijn dat op één of meer plekken (tv's) misschien alleen ontvangst van NPO (nieuws kijken) voldoende is. Daar kan je een losse ontvanger voor kopen (v.a. € 30 verkrijgbaar). NPO is Free To Air en dus geen maandelijkse kosten.
Badge
hi Peter bedankt voor de reactie ,er staat ook dat de eerste gratis is , de laatste optie is opzeggen providers zat (eerst nog een kans ) elke verbetering betekent nog geen extra koste , met de opneem recorder (koop) ook al genaaid , gr have a nice day
Badge
forum profiel aan gepast
Reputatie 7
Badge +28
OK, Dan komt hier vanzelf een moderator langs. Vermoedelijk wordt dat op zijn vroegst morgen.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi RG, welkom en dank voor het invullen van je profiel 🙂 Noordzee en Peter hebben al wat info gegeven over de wijzigingen. Ik behandel dit, en de aanvullende vraag die je in het profiel stelt, graag met je.

Je geeft een CAS ID die je graag per direct zou willen opzeggen, dat heb ik bij dezen voor je doorgevoerd. Je krijgt een bevestiging per e-mail en een retourdoos binnen twee weken om die ontvanger terug te sturen. Je abonnementskosten gaan dan met €5 per maand omlaag.

Ik zie dat je een Alles-in-1 Instap abonnement hebt. Daar zit 1 interactieve tv ontvanger bij inbegrepen. Daarnaast heb je een tweede interactieve ontvanger die €5 per maand kost en het opnemen pakket van €4,99. En verder nog 3 Digitenne ontvangers die nu allemaal €5 per maand kosten. Je vraagt of je over kan naar het huidige Internet+TV pakket. Dat kan sowieso. Ik zou je dan het Internet+TV pakket aanraden. Deze heeft een 2e ontvanger en opnemen al inbegrepen zitten. Dat pakket kost €62,50, waarbij je dan nog, voor de twee overgebleven Digitenne ontvangers elk €5 betaalt. De kosten voor Fox Sports blijven ook gelijk. Wel ga je dan €1 per maand betalen voor het telefoonnummer. Per saldo kom je dan uit op €83,49 aan vaste maandelijkse kosten. Dat scheelt dan vijftig cent met je huidige maandelijkse kosten na het verwijderen van de derde Digitenne.

De korting die vermeldt staat op onze website geldt alleen voor nieuwe klanten. Soms is het mogelijk dat mensen met een oud abonnement ook van de korting gebruik kunnen maken als zij akkoord gaan met een nieuw jaarcontract. Echter is jouw abonnement helaas niet oud genoeg daarvoor.

Is er op jouw adres nog een mobiel abonnement bij KPN? Hoeft niet per sé op jouw naam te staan, maar moet wel op hetzelfde adres geregistreerd staan. Als dat zo is, dan kom je in aanmerking voor KPN Compleet. Waarmee je Fox Sports dan gratis zou kunnen krijgen.

Tenslotte nog, ik zie dat jouw interactieve ontvangers beide van het type Motorola 1853 zijn. Deze werken op zich nog prima, maar we hebben wel nieuwere modellen beschikbaar. Je kunt, als je wilt, via deze online tool deze gratis omwisselen.
Badge
hi all

I thanks info
have a nice day