Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 11 October 2019
  • 5 reacties
  • 199 keer bekeken

Ontving voor het eerst een nota van boven de € 70,00 wat bij mij "de alarmbellen liet rinkelen".
7 oktober 2019 om 11:47 uur via mijn mobiel telefonisch contact gehad met KPN 08000402.
Gevraagd om factuur te corrigeren daar ik Digitenne al lang niet meer gebruik en de ontvanger ook niet meer in mijn bezit is. (denk al 5 jaar niet meer, na het opruimen van de 2e tv op de slaapkamer)
Op de volgende factuur zou volgens de medewerker € 9,50 gecrediteerd worden en zal Digitenne niet meer in rekening worden gebracht.
Wanneer ik nu in MijnKPN de gegevens opvraag is dit (nog) niet aangepast.

Er wordt echter nog steeds € 5,00 voor een Digitenne Basis Ontvanger in rekening gebracht.

Graag aanpassen daar ik dat niet via MijnKPN kan doen vanwege foutmeldingen.......
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 October 2019, 21:12

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19
De facturen worden rond die datum gemaakt dus ik vermoed dat de factuur toen al gemaakt was en klaar was voor verzending. Hou de volgende factuur in de gaten.
Reputatie 7
Badge +28
Ik verwacht dat een moderator dit voor jou wel kan nakijken.

Het is nu weekend, uiterlijk morgen komt er hier vanzelf een moderator langs.
Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @M.Cramer, bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat het Digitenne abonnement nog niet is verwijderd uit jouw diensten. Dit heb ik getracht te regelen, en hier dien je zo meteen een bevestiging van te ontvangen! Vanaf dat moment is  Digitenne definitief uit je abonnement verwijderd en heb je hier geen kosten meer van :) De € 7,50 van mijn collega is op 8 oktober ingevoerd, te laat voor de factuur die je nu hebt ontvangen. Het zal dus gecorrigeerd worden op de factuur van november!

Goedenavond/Goedemorgen Susan,

 

Hartelijk dank voor de moeite en het adequaat oplossen van het probleem.

De bevestiging van de mutatie heb ik vanavond ook ontvangen.:thumbsup_tone2:

 

Hartelijke groet,

Mike Cramer

Reputatie 7
Badge +21

@M.Cramer geen enkel probleem, graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden :)

Reageer