factuur ontvangen voor opgezegde Digitenne

  • 22 december 2013
  • 1 reactie
  • 3838 keer bekeken

Hallo KPN,

vorige week heb ik een collega van jullie klantenservice aan de telefoon gehad om mijn digitenne-abonnement op te zeggen. Mijn 'kastjes' waren zo oud dat ze niet meer terughoeven, dus het zou helemaal geregeld zijn. Al wist de medewerker niet zeker of ik de smart-cards ooit nog moest terugsturen.

Ik heb helaas geen bevestiging van de opzegging ontvangen maar wel 3 dagen later een factuur voor de betaling van januari 2014. Dit lijkt me niet de bedoeling..

kunnen jullie uitzoeken wat er mis is gegaan?

groet,

Meike


1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Dag Meike,

Ik ga het voor je uitzoeken. Kun je in een privébericht je adresgegevens, naam en het abonnementsnummer van Digitenne sturen?

Met vriendelijke groet,

Joran

Reageer