Beantwoord

Factuur voor opgezegde Digitenne

• 22 januari 2015
  • 3 reacties
  • 400 keer bekeken

Geachte KPN medewerker,

In verband met het overstappen naar een andere aanbieder hebben wij besloten om onze Digitenne op te zeggen. Dit is gebeurd op 9-12-2014 en hebben hier van een bevestigings mail gekregen.

"We hebben uw opzegging voor onderstaand(e) contract(en) ontvangen en verwerken deze zo spoedig mogelijk"

Rond die tijd zijn we ook gebeld door een KPN medewerker om de opzeggen te voltooien en een afspraak te maken om de ontvanger e.d. op te laten halen. Deze zijn ook in de maand december opgehaald.

Echter kregen wij eind van de maand december nog een factuur voor de dienst die is opgezegd en waarvan wij de ontvanger + smartcard e.d. al niet meer in huis hadden. En tevens vandaag kregen wij nog een mail met daarin een factuur voor de komende maand.

Hoe kan het zijn dat de opzegging nog steeds niet is voltooid en er wel voor twee maanden het bedrag op de factuur is afgeschreven?

Ik hoop dat jullie het opzeggen van Digitenne voor ons kunnen voltooien en daarmee de laatste twee facturen terug kunnen boeken.

Alvast vriendelijk bedankt.

Met vriendelijke groet,
Martijn Oost

icon

Beste antwoord door Nienke_ 3 februari 2015, 11:33

Beste forumgebruikers,

Ik heb inmiddels contact gehad met Martijn. Het lijkt erop dat de bevestiging van de opzegging niet goed is doorgekomen. Een bericht staat uitgezet bij de betreffende afdeling. Deze neemt binnen 5-7 werkdagen contact op om het abonnement alsnog zo spoedig mogelijk te beëindigen. Daarbij is uiteraard het verzoek gelegd voor teruggave van het teveel betaalde abonnementsgeld. Laat je ons weten hoe het afloopt, Martijn?

Nienke

Bekijk origineel

3 reacties

Zou een KPN medewerker hier nog naar kunnen kijken? Ik zie dat er veel gereageerd wordt op andere onderwerpen behalve deze...

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Martijn,

Welkom op het forum.

Ai! Een nieuwe factuur ondanks bevestiging van opzegging is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga zo snel mogelijk kijken waarom dit is gebeurd. Mag ik daarvoor je postcode, huisnummer, mobiel nummer en naam van de contractant in een privébericht, dan pak ik het voor je op.

Tevens excuus voor de late reactie. In verband met onvoorziene drukte zijn we niet eerder toegekomen aan jouw bericht. De berichten behandelen wij op tijdsvolgorde van datum/tijd op.

Nienke

Reputatie 6
Badge +12
Beste forumgebruikers,

Ik heb inmiddels contact gehad met Martijn. Het lijkt erop dat de bevestiging van de opzegging niet goed is doorgekomen. Een bericht staat uitgezet bij de betreffende afdeling. Deze neemt binnen 5-7 werkdagen contact op om het abonnement alsnog zo spoedig mogelijk te beëindigen. Daarbij is uiteraard het verzoek gelegd voor teruggave van het teveel betaalde abonnementsgeld. Laat je ons weten hoe het afloopt, Martijn?

Nienke

Reageer