Beantwoord

Formule 1 kijken via Digitenne

  • 29 November 2016
  • 6 reacties
  • 14563 keer bekeken

Hallo,

Uitgaan dat de uitzendrechten bij Ziggo blijven kan ik dan op de e.e.a. manier Formule 1 kijken via Digitenne?
Alternatief van Ziggo is het Duitse RTL Plus ook de wedstrijd uitzendt, maar deze zender is via Digitenne niet te ontvangen??

Wie kan een F1 liefhebber helpen .....
icon

Beste antwoord door PeterG 30 November 2016, 00:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Via Digitenne gaat het niet lukken. Is interactieve tv op jouw adres mogelijk? Of, misschien, kabel van Ziggo?
Zit je een beetje in de buurt van de Duitse grens dan is het wel mogelijk Duitse zenders via DVB-T te krijgen. Volgens mij ook het Duitse RTL.
In het Nederlandse aanbod zitten inderdaad geen Duitse zenders in Digitenne.

Via interactieve tv kun je je abonneren op Ziggo Sport. Dat kan ook via Canaldigitaal.

Je hebt nog even de tijd. Het nieuwe seizoen begint op 26 maart. Zie hier.
Bedankt voor je reactie.
Digitenne gebruik ik voor op de camping (Brabant), thuis heb ik een Alles-in-1 pakket van KPN met interactieve TV en Ziggo Sport module.
Maar als ik op de camping ben, waar ik Digitenne heb, moet ik dus altijd naar huis (ca. 1.30h verder).

Ik wil echt heel graag ook op de camping F1 kijken.
En ja, heb gelukkig idd nog even voor het nieuwe F1 seizoen maar moet nu een keuze maken voor een nieuw abo
Op de camping kan alleen met Canaldigitaal.
Ze hebben ook een "zomer"abonnement. Maar ik geloof dat je i.c.m. daarmee geen Ziggo Sport kunt afnemen. Maar daarvoor kun je natuurlijk even contact opnemen met hun klantenservice.
Je kan niet, zoals thuis met KPN een losse race à € 6 bestellen via Digitenne?
Je kan niet, zoals thuis met KPN een losse race à € 6 bestellen via Digitenne?Nee. Digitenne is niet interactief.

Maarrrr... aangezien je interactieve tv van kpn hebt. In de nieuwe app voor interactieve tv online is ook Ziggo Sport beschikbaar. Deze app kun je via álle Ned. netwerken (wifi, 3G, 4G) in heel Nederland gebruiken. Kun je dus gewoon kijken via je tablet of smartphone.

Noteer voor het inloggen buiten de deur op je iTV abonnement wel je abonnementsnummer (begint met 20000000....) en je itv-pincode.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Timor, welkom op het forum!

Ik zie dat je al geholpen bent door Peter en volgens mij staat in zijn laatste bericht een goede oplossing 🙂. Zo kun je alsnog op de camping kijken.