Beantwoord

Fout melding E033-0

  • 3 December 2019
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Badge

ook ik heb deze foutmelding nadat mijn tv een poos niet heeft aangestaan, gisteravond gebeld maar diegene die ik aan de telefoon kreeg wist er nog minder van dan ik, vanmorgen nog steeds hetzelfde heb alleen 1 2 3 en omroep zeeland, wil dit toch graag wel snel opgelost hebben want er wordt wel iedere maand een bedrag van mijn rekening gehaald zonder tv te kunnen kijken

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 December 2019, 10:39

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@mawija2014

Dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en CAS-ID achter te laten op het KPN Forum profiel. Dan wordt het voor je nagekeken. 
 

Een moderator gaat dan een activatiesignaal versturen.

 

Wil je dan het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken 
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop) 
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 25. 
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening 

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
 

Zodra je beeld hebt op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @mawija2014. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat Noordzee al heeft gereageerd op jouw vraag. Als je je CAS-ID achterlaat kan ik het voor je nakijken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Badge

Mijn Cas nummer staat in mijn forum profiel 

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens @mawija2014. Ik heb zojuist jouw CAS-ID opnieuw geactiveerd en een reset gegeven. Zou je “uitgebreid” zenders willen zoeken, zoals Noordzee al aangaf. Ik hoor graag van je of je weer gebruik kan maken van jouw Digitenne ontvanger. 

Reputatie 7
Badge +28

Zou je “uitgebreid” zenders willen zoeken, zoals Noordzee al aangaf. Ik hoor graag van je of je weer gebruik kan maken van jouw Digitenne ontvanger. 

In eerste instantie handmatig zenders zoeken. Zie de instructie hierboven.

Badge

Jippie hij werkt weer, aan jullie heb ik nu echt wat gehad

1000x dank

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan. :thumbsup_tone3:

Reageer