Beantwoord

foutcode digitenne 033-0

  • 4 April 2020
  • 11 reacties
  • 155 keer bekeken

Ik krijg fout code E033-0. Kunnen jullie hem resetten? cas 7012-746-500-6

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 April 2020, 20:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @charles13 ,

Een moderator zal een activatie versturen. 
 

Dan kun je nu alvast het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 25.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
 

Zet de ontvanger dan op CNN (niet zappen) Zodra er beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken. 
 

Super snel opgelost. Hartelijk dank.

Reputatie 7
Badge +24

Hi CHarles, welkom hier. 

Bij deze geactiveerd. Zou je het nu nogmaals willen proberen?

Hallo, ik heb nu foutcode E016-0. Vorig weekend 033. Wat kan er mis zijn? cas 7012-746-500-6

Reputatie 7
Badge +28

Wat vervelend! Gelukkig is @Alex_P aan het werk en ik verwacht dat het vanavond nog verholpen is. 
 

Dan kun je nu wederom het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 25.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
 

Zet de ontvanger dan op CNN (niet zappen) Zodra er beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken

Reputatie 7

Hey @charles13, goedemorgen! Ik heb het opgegeven CAS-id een refresh gegeven. Wil je de instructie van Noordzee weer eens opvolgen? :)

Reputatie 7
Badge +28

@charles13 

Heb je alweer beeld op alle zenders ? 

Badge

Krijg op m’n 2e Digitenne-ontvanger (ruime tijd niet gebruikt) de foutcode E033-0 op alle zenders behalve de publieke. Las dat het te maken heeft met een gemiste, belangrijke update. Zie CAS-nummer in mijn profiel. Al bedankt alvast !

Reputatie 7
Badge +28

@Marezaten 

 

Moderator @Lisa zal een activatie versturen. 

Dan kun je nu alvast het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 28.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
 

Zet de ontvanger dan op CNN (niet zappen) Zodra er beeld is op CNN, dan weer uitgebreidzenders zoeken. Laat de ontvanger gewoon aanstaan, de activatie kan wel even duren. 

Reputatie 7
Badge +17

@Marezaten Afgebleven van de andere ontvanger:wink:  heb ik het benoemde CAS-ID een activatiesignaal gegeven! Volg je de stappen van Noordzee? dan is succes vrijwel gegarandeerd. Binnen 1 uur heb je weer beeld :hugging:

Badge

Perfect !!!!
 

Bedankt Noordzee en Lisa ☺️