Beantwoord

Foutcode E-016-0

  • 19 januari 2019
  • 2 reacties
  • 189 keer bekeken

Digitenne ontvanger ZXV7200 heeft alle zenders gevonden (signaalkwaliteit 100%) maar alles buiten NPO1-2-3 geeft deze foutcode. Alles geprobeerd:
*reset/terug naar fabrieksinstellingen
*nieuwe software
*lang aan laten op NPO1
*lang aan laten op RTL4

Standaard aaanwijzingen op KPN.com zijn in mijn geval nutteloos.
icon

Beste antwoord door Noordzee 19 januari 2019, 19:49

Hoi Noodpakketgebruiker,

Is een bekend probleem. Kijk maar is hier:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

Wil je in dat topic je melden nadat je het volgende gedaan hebt?:

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

(In het genoemde topic wordt vaker gekeken door een moderator dan hier.)
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Noodpakketgebruiker,

Is een bekend probleem. Kijk maar is hier:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

Wil je in dat topic je melden nadat je het volgende gedaan hebt?:

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

(In het genoemde topic wordt vaker gekeken door een moderator dan hier.)
Bedankt Noordzee, gedaan!

Reageer