Beantwoord

foutcode E 0160-0 Digitenne

  • 22 April 2021
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

heb na vele pogingen eindelijk een digitenne ontvanger werkte een week goed nu in eens foutcode. E010-0

waarschijnlijk door administratief gepruts cascode **** graag signaal sturen dat hij werkt

 

Admin: privé gegevens onzichtbaar gemaakt 

icon

Beste antwoord door hermbert 24 April 2021, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @hermbert ,

Zorg dat jouw ontvanger aanstaat op NPO 1. De TV kan eventueel uit blijven. Dan wordt er later vandaag een activatiesignaal verstuurd.

 

Bedankt staat aan en wacht het af

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @hermbert, welkom op het forum, dank voor je gegevens! Ik zie hier dat deze ontvanger niet goed geregistreerd is. Nu zie ik hier dat je Digitenne net deze week is toegevoegd aan je bestaande abonnement (versus als los abonnement). Waarschijnlijk heeft het daar mee te maken. Echter ervaar ik op het moment een storing in onze systemen waardoor ik dit nog niet gelijk kan verhelpen. Ik houd het in de gaten en kom er zo snel mogelijk bij je op terug. Ik verwacht later deze middag. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @hermbert ,

Zorg dat jouw ontvanger aanstaat op NPO 1. De TV kan eventueel uit blijven. Dan wordt er later vandaag een activatiesignaal verstuurd.

 

Bedankt staat aan en wacht het af

@hermbert 

Ook vandaag jouw ontvanger gewoon aan laten staan op NPO 1. Er wordt een activatiesignaal verstuurd zodra het mogelijk is. 

Reputatie 7
Badge +30

@hermbert het is gisteren niet meer gelukt, maar bij dezen heb ik de ontvanger een activatiesignaal gegeven. Laat je nog even weten of het gelukt is?

Hoi @hermbert, welkom op het forum, dank voor je gegevens! Ik zie hier dat deze ontvanger niet goed geregistreerd is. Nu zie ik hier dat je Digitenne net deze week is toegevoegd aan je bestaande abonnement (versus als los abonnement). Waarschijnlijk heeft het daar mee te maken. Echter ervaar ik op het moment een storing in onze systemen waardoor ik dit nog niet gelijk kan verhelpen. Ik houd het in de gaten en kom er zo snel mogelijk bij je op terug. Ik verwacht later deze middag. 

 

gisteravond meer dan 1 uur bij de helpdesk aan de telefoon gezeten. die hebben via een achterafdesk de ontvanger toegevoegd aan mijn abonnement (was niet geactiveerd meer) Waarna eindelijk na weken ik een werkend digitenne kastje heb. Niks meer aan doen anders gaat het vast weer fout. werkt nu gelukkig nog.

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen dat het nu werkt, @hermbert. Dat was ook inderdaad het probleem:

Ik zie hier dat deze ontvanger niet goed geregistreerd is.

Nu dat verholpen is, zal hij het verder ook gewoon blijven doen.