Beantwoord

Foutcode E-150 en E-170

  • 21 March 2019
  • 11 reacties
  • 200 keer bekeken

Badge
Goedemiddag,
Ik heb sinds kort mijn digitenne (waar ik zeer tevreden mee was) omgeruild voor een nieuw kastje. Nu heb ik geen beeld meer door de bovenstaande foutcodes. Ik heb net een profiel aangemaakt en alles ingevuld. Aan andere vragen te zien is dit een fout in de administratie van KPN en kan ik het niet zelf oplossen?!
Gaarne oplossing voor mijn probleem want ik wil eigenlijk niet een tweede avond zonder tv zitten.

Vriendelijke groeten,

Ossie
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 22 March 2019, 08:34

Bekijk origineel

11 reacties

Hoi. Hierbij is het CAS ID onjuist bij je abonneegegevens vermeld. Staat je CAS ID (zie onderkant ontvanger) ook in je forumprofiel ???? Zo niet: zet dit dan even onder Pers. gegevens bijvoorbeeld.

Snelst is de telefonische helpdesk bellen. Dat is gratis: 0800-0402
Een KPN moderator kan nog wel eens een dagje op zich laten wachten. Maar die komen hier ook. Mocht je het via andere weg (telefonisch) opgelost krijgen meldt je dat dan even hier? i.v.m. de activiteiten van de KPN-ers.
Badge
Hoi,

Jazeker heb nu een profiel aangemaakt en het CAS nr onder de persoonlijke gegevens vermeld. Ik had nl nooit een profiel aangemaakt. Ik ga maar bellen denk ik. Thanks 👏🏼
Badge
Nou ik heb gebeld, ik moest het probleem 'inspreken' en kreeg toen een sms hoe te handelen. Daar heb ik niets aan want heb het allemaal al geprobeerd. Wat nu????
Spreek in "ik wil een medewerker spreken". Dat schijnt te helpen.

Ik zal ook een KPN-er een headsup sturen.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Ossie_ossie. Welkom op het forum! PeterG heeft mij gevraagd om je verder te helpen. Ik zie dat je het CAS ID nummer al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Als ik jouw abonnement erbij pak zie ik dat dit nummer al is gekoppeld is aan het abonnement. Is het probleem inmiddels al verholpen? 🤔
Badge
Hoi Vikash, nee helaas hij doet het nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +21
Wat vervelend dat je nog steeds geen televisie kan kijken. Zoals ik al eerder aangaf is het CAS ID dat je hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel al geactiveerd. Ik heb zojuist het software van de Digitenne ontvanger geüpdatet. Zou je nog een keer willen testen of het nu wel werkt?
Badge
Ga ik doen en ik laat je weten.
Badge
Hij doet het weer. Ik ben blij 👍🏼en ook dankbaar voor jullie snelle hulp👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
Fijn dat ie het weer doet.
En dank aan Vikash 😄
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het weer werkt. Graag gedaan!☺️

Reageer