Beantwoord

Foutcode E0-016 op de camping

  • 30 April 2019
  • 10 reacties
  • 274 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Goedendag.. mijn buurtjes hebben hun net omgeruilde digi mee genomen naar de camping.
Nu krijgen zij ook de fout melding met 016 erin
Zij hebben geen computer of wat dan ook.
Maar zouden wel graag tv willen kijken
Zag dat er een aantal gegevens nodig waren

Klantnummer hebben ze hier niet bij de hand.
icon

Beste antwoord door Noordzee 30 April 2019, 18:29

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Risselman,

Je kan de gegevens beter niet in het bericht zetten, maar in het profiel. conform onderstaande instructie:


Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 1
Badge
Gedaan... op naam van deze mensen op mijn account
Reputatie 7
Badge +28
Top, er komt hier vanzelf een moderator langs.

Als het haast heeft, meldt je dan hier:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

Daar komt vaker een moderator langs.
Reputatie 7
Badge +21
@Risselman, ik heb in het verzameltopic gereageerd zojuist! Hopelijk nog op tijd en kunnen ze de wedstrijd (grotendeels) nog zien.
Reputatie 1
Badge
Bedankt allemaal hij deed het en ajax heeft het ook goed gedaan ☺
Reputatie 1
Badge
Nu nog kijken hoe ik een topic verwijder
Reputatie 7
Badge +28
Je hoeft het topic niet te verwijderen, je kan het op beantwoord zetten en dan is het klaar.
Reputatie 1
Badge
Ik kan ook dat niet vinden
Reputatie 7
Badge +28
Als het goed is zie je hieronder mijn reactie een knop beste antwoord.

Klik daar naar op en dan is jouw vraag beantwoord.
Reputatie 7
Badge +21
@Risselman fijn om te horen dat ze het nog hebben gezien! Jazeker, ze hebben het goed gedaan! Bedankt voor de terugkoppeling, en wie weet tot ziens 😉

Reageer