Beantwoord

Foutcode E016-0

• 25 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 261 keer bekeken

Sinds kort de nieuwe HDMI ontvangers gekregen. Voor een week werkte alle zenders prima. Nu doet ontvanger met (...) het niet meer. Hij geeft foutcode E016-0, dat er geen abonnement voor de zenders hoger van 1-3 is. Kan dit worden opgelost?

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 29 oktober 2018, 13:33

Dag WJdH. Ik zie dat ik geen reactie op mijn vraag heb gekregen. Ik help je graag, maar ik heb wel je antwoord nodig. Ik zie twee digitenne-ontvangers staan, maar met andere CAS-ID's. Zou je alle CAS-ID's in je profiel willen vermelden?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Aan WjdH,

Info:
Foutcode:E160-0 op tv KPN

Ander even op een forum moderator wachten.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo WJdH. Ik heb direct even kunnen kijken. Ik kan dat zeker voor je oplossen. Wel nog een checkvraag. Hoeveel digitenne-ontvangers heb je van ons? Zijn dat allemaal nieuwe ontvangers? Kun je de betreffende CAS-ID's allemaal in je profiel vermelden? Het nummer dat je in je eerste bericht had geplaatst heb ik er al neergezet.
Reputatie 7
Badge +20
Dag WJdH. Ik zie dat ik geen reactie op mijn vraag heb gekregen. Ik help je graag, maar ik heb wel je antwoord nodig. Ik zie twee digitenne-ontvangers staan, maar met andere CAS-ID's. Zou je alle CAS-ID's in je profiel willen vermelden?
Beste Bart,
Excuses voor de late reactie. Ik heb 2 nieuwe HDMI digitenne kastjes thuis. Daarvan zijn de CAS nummers nu vermeld in mijn profiel. Ik had foutief 3 kastjes thuis gestuurd gekregen, een daarvan is weer terug gestuurd. Dit is al opgelost met een van uw collega’s. Hopelijk kunt u nu ook dít probleem oplossen.
Mvg
Reputatie 7
Badge +20
Hallo WJdH. Geeft niks. Ik heb de eerste box inmiddels voor je geactiveerd. Wil je box met het ID dat eindigt op 404 in elk geval een kwartier laten draaien op NPO 1? Zou je de voor ontvanger met het ID dat eindigt op 855 de software opnieuw willen inladen? Doe dat via Menu --> Instellingen --> Fabrieksinstellingen. Daarna worden de zenders opnieuw gezocht. Laat je weten of het is gelukt?

Reageer