Beantwoord

Foutcode E016-0

  • 17 January 2019
  • 4 reacties
  • 123 keer bekeken

Ook ik heb na een paar dagen dze foutcode in beeld.
WHAT TO DO??
icon

Beste antwoord door Susan_ 18 January 2019, 10:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Jofri,

Is een bekend probleem. Kijk maar is hier:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

Wil je in dat topic je melden nadat je het volgende gedaan hebt?:

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen jofri, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht! Ik zie dat je nog niet gereageerd hebt in het andere topic, maar al wel je gegevens hebt ingevuld. Dan help ik je ook graag verder! Ik heb meteen de gegevens erbij gepakt, en zie dat het CAS-ID nummer wel geactiveerd was maar niet goed gekoppeld! Dat heb ik nu alsnog getracht te doen. Zou je de ontvanger opnieuw willen opstarten en kijken of dit geholpen heeft? Ik hoor het graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@jofri, ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat jouw foutcode inmiddels is opgelost!
Oh, sorry.
Inderdaad is het probleem opgelost.
Toch bedankt!

Reageer