Is een bekend probleem. Kijk maar is hier:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062
Wil je in dat topic je melden nadat je het volgende gedaan hebt?:
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Goedemorgen jofri, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht! Ik zie dat je nog niet gereageerd hebt in het andere topic, maar al wel je gegevens hebt ingevuld. Dan help ik je ook graag verder! Ik heb meteen de gegevens erbij gepakt, en zie dat het CAS-ID nummer wel geactiveerd was maar niet goed gekoppeld! Dat heb ik nu alsnog getracht te doen. Zou je de ontvanger opnieuw willen opstarten en kijken of dit geholpen heeft? Ik hoor het graag van je!
Oh, sorry.
Inderdaad is het probleem opgelost.
Toch bedankt!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.