Beantwoord

foutcode E016-0

  • 30 July 2020
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Terug op de boot, digitenne aangezet en volgens systeem geen abonnement.

Cas nummer ***

klant id: ***

mvgr

Michel Groenbos

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 31 July 2020, 09:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Groentjes ,

Zet de ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV kan uitblijven. 
 

In de loop van de ochtend wordt dan het activatiesignaal verstuurd. 

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen @Groentjes, welkom! Dank voor je gegevens, daarmee heb ik gelijk gekeken. De ontvanger staat goed geactiveerd. Ik heb hem nu een refresh gegeven. Zet hem inderdaad aan, zoals Noordzee aangeeft, en laat hem minimaal een uur aanstaan. Mocht dat niet werken, probeer uitgebreid, handmatig, zender zoeken: 

  • Ga naar [menu] en kies [ZENDER ZOEKEN]
  • Kies [HANDMATIG ZOEKEN], als je dit niet ziet staan druk je op de [BLAUWE KNOP]
  • Ga naar [RF KANAAL] (een van de pijlen eromheen < OF >)
  • Vul het kanaalnummer voor jouw regio, dat is 44
  • Ga dan naar [START ZOEKEN] en druk op [ok] van de afstandsbediening
  • Zet jouw ontvanger op CNN (niet meer zappen) en laat de ontvanger aanstaan. Jouw TV kun je eventueel uitzetten.
Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Groentjes ,

Zet de ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV kan uitblijven. 
 

In de loop van de ochtend wordt dan het activatiesignaal verstuurd. 

@Groentjes 

Heb je nu weer beeld op alle zenders?Â