Beantwoord

Foutcode E016-0 bij Digitenne op boot

  • 26 July 2020
  • 14 reacties
  • 237 keer bekeken

Ook ik heb foutcode E016-0  ik denk een halfjaar niet gebruikt op de boot, wat moet ik nu doen

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 16 August 2020, 12:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Verhulstcon

Dit probleem komt inderdaad vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Verhulstcon, wat @Noordzee aangeeft klopt als een bus!

Als je het me laat weten wanneer je jouw gegevens in je profiel in hebt gevuld, ga ik er gelijk voor je achteraan :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +28

@Verhulstcon

Dit probleem komt inderdaad vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

@Verhulstcon

Heb je al tijd om jouw gegevens te vullen in jouw profiel? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

 

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

 

helaas druk druk maar werkt het nog niet steeds dezelfde code E016-0 op de boot maar ik heb nu de ontvanger thuis staan wat!  moet ik doen ?

Admin: Persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +19

@Verhulstcon Aangezien Maja vakantie heeft, neem ik het van haar over :slight_smile: Dankjewel voor het doorgeven van je gegevens. Ik heb ze verborgen in je bericht om jouw privacy te beschermen en raad je wel aan om ze een volgende keer in je profiel te zetten, zoals Noordzee ook tipte. Ons forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. In je forumprofiel zijn gegevens alleen voor jezelf zichtbaar, en voor mij als moderator.

Ik heb er voor je naar gekeken en het systeem een zetje gegeven. Dit duurt uiterlijk 60 minuten. Kan je daarna voor me proberen of het weer werkt, en laat je het hier weten?

Beste Alexa vanmorgen geprobeerd  maar helaas steeds nog dezelfde foutcode ( E016-0 ) wat nu ? 

Reputatie 7
Badge +28

@Verhulstcon

Weet je zeker dat de juiste CAS-ID-code in jouw forumprofiel staat?

Zet de ontvanger dan nu aan op NPO1. De TV kan eventueel uit. In de loop van de middag wordt opnieuw een activatiesignaal verstuurd. 

Ja het is de goede Cas-Id code  heb nu  de ontvanger op NPO 1 staan , ik ben benieuwd

Reputatie 7
Badge +24

Ja het is de goede Cas-Id code  heb nu  de ontvanger op NPO 1 staan , ik ben benieuwd

Hi! @Noordzee is weer op zijn best en heeft mijn hulp ingeroepen. Ik zie echter nergens in je profiel een CAS-ID. :disappointed_relieved:

Reputatie 7
Badge +28

@Verhulstcon 

En ik had het nog wel speciaal aan jou gevraagd! 
 

Zou je alsnog het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Beste Noordzee, het forum profiel is wederom ingevuld , gr

Reputatie 7
Badge +24

We komen er wel. Zou je het nu nogmaals willen proberen? Van onze kant staat nu alles goed.

Allerbeste Alex , hij doet het weer, weer een top service  ! Nog een fijne dag