Beantwoord

Foutcode E016-0 bij kanaal 4 en 5

  • 17 March 2019
  • 3 reacties
  • 539 keer bekeken

Ik heb op kanaal 3-4-5-6-iederkeer fout code E106-0 wat kan ik daar aan doen
icon

Beste antwoord door Noordzee 17 March 2019, 10:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Leo,

Dan heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne. Waarschijnlijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Wil je daarna een melding doen in dit topic?:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062
Want daar komt vaker een moderator langs om jou te helpen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Leo van der Linden, ik zag dit topic voorbij komen en dacht ik reageer meteen even! Met deze foutcode zitten is namelijk niet fijn! Ik help je graag verder (in dit topic, is wel net zo handig nu ik al gereageerd heb), maar heb hiervoor wel wat gegevens nodig (zoals Noordzee ook aangeeft). Zou je me een seintje willen geven op het moment dat je het hebt kunnen aanvullen?
Reputatie 7
Badge +21
@Leo van der Linden, ik heb helaas geen reactie meer gehad en zie ook geen reactie in het verzameltopic of gegevens in jouw Forum profiel. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken, of heb je het inmiddels op een andere manier opgelost?

Reageer