Beantwoord

Foutcode E016

  • 16 June 2020
  • 11 reacties
  • 122 keer bekeken

Goede middag. Kunt u voor mij mijn digitenne-sets heractiveren. Krijg bij alle 3 foutmelding E016

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 June 2020, 13:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hoi @rgils . Ik heb ze alle drie een zetje gegeven. Kun je controleren of je alle zenders weer hebt? Desnoods even handmatig opnieuw zoeken.

Fijn. Bedankt. Ze werken weer.

Top. Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je mij te vinden.

Goedenavond, Ik krijg op een set foutcode E016 en op de andere set mis ik de zenders 27 tot en met 31 en 12 met de melding geen signaal. Kunt U daar iets aan doen?

Hoi @SFInx . Kun jij je profiel invullen en daarin ook de cas id's vermelden van beide tuners?  Geef je mij een seintje als je dat gedaan hebt?

@Noordzee : Herken jij dat van die zenders? Is dat een bepaald bouquet? 

Reputatie 7
Badge +28

@Erwin_ ,

Ja , dat is het bouquet NTS4. @SFInx kan die  weer terugkrijgen door uitgebreid zenders te zoeken.

 

Hallo, Heb helaas ook E016 melding op mijn digitenne ontvanger. Kan deze weer werkend worden gemaakt? mvg Deborah

@Deborahmoris . Volgens mij heb je recent contact gehad via een andere ingang. Is het daarmee opgelost?

Helaas meerdere keren contact gehad en tot op heden nog niet opgelost wegens een storing in activatie systeem?

Hoi @Deborahmoris Helaas kom ik net tot dezelfde conclusie. Het systeem is stuk.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.