Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel
Hallo Sjaakwijers,
Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Goedemiddag @Sjaakwijers . Welkom op het forum! Ik zie dat @Noordzee al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Als je je gegevens en CAS-ID nummer achterlaat op het KPN Forum profiel zal ik je verder helpen hierin. Laat je mij weten wanneer je je gegevens hebt aangevuld?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.