Beantwoord

Foutcode E017-0 nieuwe ontvanger Digitenne

  • 13 March 2019
  • 8 reacties
  • 110 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenavond,

Tot gisteravond had ik gewoon alle zenders en werkte alles prima, ook na de update van afgelopen maandagnacht. Echter, ik ben net thuis en krijg nu alleen nog NPO1, 2 en 3, de overige zenders geven de foutcode E017-0 dat mijn abonnement nog geactiveerd moet worden.

Ik heb de ontvanger nu al 3 keer gereset, meerdere posities van de antenne geprobeerd maar ik blijf de foutmelding krijgen. Ik vind dit erg vreemd dat dit ineens gebeurt

Kunnen jullie me verder helpen? Gegevens incl CAS-nummer staan bij m'n forumprofiel.

Gr Renald

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 14 March 2019, 09:56

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RM77, Goed dat je aangeeft dat je deze foutmelding te zien krijgt. Ik heb het CAS-ID nummer van de ontvanger geactiveerd. Je zou nu alle zenders moeten bekijken. Kun je dit bevestigen?
Reputatie 1
Hi Marina,

Helaas zie ik de zenders nog steeds niet. Ik zal de ontvanger nog een keer resetten voor de zekerheid anders.
Reputatie 1
Ook na een nieuwe reset zie ik de zenders nog steeds niet. Wat kan ik evt nog anders doen? Heb alles geprobeerd wat reeds wordt aangegeven aan mogelijke oplossingen

Overigens zie ik net bij de abonnementstatus dat het basisabonnement op Nee staat. Lijkt me vreemd aangezien ik netjes iedere maand betaal en maar 1 ontvanger heb.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RM77, Ik krijg nu ook de melding dat het niet is gelukt om de ontvanger te activeren. Hiervoor moet ik een ticket aanmaken waarbij ik je telefoonnummer moet doorgeven. Zou je jouw nummer willen vermelden onder opmerkingen in je forumprofiel? Dan zet ik het z.s.m. door.
Reputatie 1
Hoi @RM77, Ik krijg nu ook de melding dat het niet is gelukt om de ontvanger te activeren. Hiervoor moet ik een ticket aanmaken waarbij ik je telefoonnummer moet doorgeven. Zou je jouw nummer willen vermelden onder opmerkingen in je forumprofiel? Dan zet ik het z.s.m. door.
Hoi @Marina_ , m'n telefoonnummer staat bij de persoonlijke informatie. Hopelijk kan er snel een oplossing worden gevonden

Overigens, is m'n oude ontvanger inmiddels ontvangen? Vorige week dinsdag heb ik deze geretourneerd bij ophalen oude maar ik blijf berichten krijgen van Postnl dat de ontvanger nog opgehaald moet worden. Maar kan uiteraard ook een Postnl liggen
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @RM77, Het ticket wordt binnen 3 werkdagen opgepakt. Mocht het nodig zijn, dan wordt er telefonisch contact gezocht met je. Het terugsturen van de apparatuur en de herinnering hebben elkaar waarschijnlijk gekruist. Je kunt het bericht als niet verzonden beschouwen. Houd je mij op de hoogte wat betreft het activeren van je ontvanger? Hopelijk is het snel opgelost.
Reputatie 1
Hoi @Marina_ ,

Ik zie net dat ik alle zenders weer heb en de status van het basisabonnement staat nu ook op Ja. Het lijkt erop dat het probleem is opgelost.

Hartelijk dank voor alle hulp!

Gr Renald
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @RM77, Bedankt voor je berichtje 😃 Fijn dat het erop lijkt dat het probleem is opgelost. Als je toch nog vragen hebt, hoor ik het graag 🙂 Anders wens ik je een fijne dag.

Reageer