Beantwoord

Foutcode E030-0 Digitenne

  • 5 December 2019
  • 6 reacties
  • 418 keer bekeken

Ik heb Digitenne te lang met rust gelaten en dus krijg ik foutcode E030-0. De aanwijzingen van Noordzee werkten helaas niet. Kunnen jullie het apparaat een zetje geven? Dank!!

Mijn Postcode/nummer is ******,

******

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 December 2019, 11:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ok @Eek2 

Na de activatie van een  moderator de volgende instructie uitvoeren. (Is per regio verschillend)

Wil je dan het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken 
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop) 
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 27
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening 

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
 

Zodra je beeld hebt op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Een moderator wil graag het een en ander weer voor je activeren. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Na de activatie dan handmatig zenders zoeken op kanaal 27 (zie instructie hierboven) 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Eek2. Welkom op het KPN Forum! Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist jouw ontvanger een zetje gegeven. Laat je ons weten of je weer tv kan kijken? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +28

@Eek2 Nu dus Handmatig zoeken op kanaal 27. 
En dan laten Staan op CNN net zolang tot je beeld hebt. 

Gelukt!! Het ging moeiteloos, in een keer goed. Ik heb alle kanalen weer. Heel veel dank!! :ok_hand:!

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan👍 Fijn dat het zo snel voor elkaar was. 

Reageer