Beantwoord

foutcode E033-0

  • 15 December 2019
  • 9 reacties
  • 154 keer bekeken

Heb twee digitenne's 1 daarvan geef telkens de foutcode E033-0 . kan dan wel ned 1-2-3 en omroep zeeland kijken , maar voor de rest geeft hij de foutcode E033-0 . Heb al verschillende keren naar de fabrieksinstellingen en opnieuw laten zoeken naar de zenders . Zelfs verwisseld met de tweede ontvanger ( misschien dat het aan de ontvangst in de andere kamer lag ) Maar ook hier blijft hij de foutcode E033-0 geven en raadplaag klantenservice

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 December 2019, 17:09

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@martinit Welkom op ons Forum!

Vervelend dat de Foutcode ineens in beeld komt. Als het goed is kan ik het probleem oplossen vanaf mijn kant. Zou je het CAS-ID kunnen toevoegen aan je profiel dan probeer ik het met wat magie op te lossen. 

Ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +28

Dit probleem komt vaker voor. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag een nieuw activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Reputatie 7
Badge +28

Hé, magische @Lisa had het tegelijk met mij ook in de gaten. :wink:      Top! 

 

heb mijn profiel aangepast en mijn cas nr staat bij de opmerkingen

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo, 

Wil je het zender zoeken dan nu nog een keer doen?, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken 
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop) 
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat dus kanaal 27.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening 

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Zet de ontvanger op CNN en wacht tot er beeld is. Daarna weer uitgebreid zenders zoeken. 
 

Ik verwacht dat @Lisa hier ook snel weer is. 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Noordzee HAHA, we waren precies gelijk :smiley:

@martinit Ik heb wat magie toegepast, oftewel ik heb op een knop gedrukt. Als het goed is heb je binnen 15 minuten weer gewoon beeld. Zo niet, dan mag je de Digitenne even opnieuw opstarten. Bedankt voor de verdere tips Noordzee! 

 

Bedankt voor de info . De info van Noordzee toegepast en inderdaad na enige tijd doet deze het weer

Nogmaals bedankt

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan👍, fijn dat je weer TV kunt kijken! 

Reputatie 7
Badge +17

@martinit Goed om te horen. @Noordzee Bedankt.:smile:

Fijne avond heren!

Reageer