Beantwoord

Foutcode E033-0

  • 16 December 2019
  • 7 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik krijg foutcode E033-0 te zien. Ik heb de digitenne al uren aan laten staan, en ook heb ik de zenders opnieuw laten zoeken. Maar hij blijft de foutcode geven. Het is overigens niet super lang dat de digitenne uit heeft gestaan, een maandje of zo. Mijn gegevens incl. CAS staan in mijn profiel.

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 December 2019, 11:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@RonHa 

Dit probleem komt vaker voor. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag een nieuw activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos

Dank voor de reactie. Profiel heeft alle gegevens.

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo, 

Wil je het zender zoeken dan nu nog een keer doen?, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken 
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop) 
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat dus kanaal 35.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening 

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Zet de ontvanger op CNN en wacht tot er beeld is. Daarna weer uitgebreid zenders zoeken. 
 

Het kan wel even een tijdje duren voordat je beeld hebt.. Een moderator zal later vandaag het activatiesignaal versturen. Laat je ontvanger aanstaan op CNN. Evt. Kan de TV wel even tijdelijk uitgezet worden.
 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @RonHa Ik zie dat Noordzee je al keurig op weg heeft geholpen. Ik heb je Digitenne-ontvanger vanuit hier een zetje gegeven. Wil je kijken of het nu wel lukt? 

Opgelost!! Zeer bedankt! M.vr.gr. Ronald.

Reputatie 7
Badge +20

Dat is snel, @RonHa Fijn om te horen! 

Reputatie 7
Badge +28

Mooi nieuws! 👍

Reageer