Beantwoord

Foutcode E033-0

  • 6 January 2020
  • 7 reacties
  • 90 keer bekeken

Badge

Hallo,

Heb al sinds een paar dagen op de zenders anders dan NPO 1, 2 en 3 en de regionale zenders Gelderland en Flevoland, een foutcode 033-0. Heb al gereset, heb al de fabrieksinstellingen weer geactiveerd, heb het kastje minimaal 24 uur aan laten staan maar als ik bijv. naar RTL 4 wil kijken krijg ik nog steeds foutcode 033-0.
Heb de helpdesk van KPN bericht maar daar moet ik 10 werkdagen wachten op een antwoord. 

Kunnen jullie hulp bieden?
Alvast dank.

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 January 2020, 15:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @quaero notitia ,

De oplossing hiervoor gaat in twee stappen.

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos. 

Helaas heb ik deze foutcode ook en alle opties al geprobeerd. Kunnen jullie mij ook verder helpen?

 

Reputatie 7
Badge +28

@foutcode E033-0 

Dat doen we in jouw eigen topic. (Dubbel posten heeft geen zin) 

https://forum.kpn.com/digitenne-12/foutcode-e033-0-487231  

 

 

@quaero notitia 

Heb je al tijd om jouw profiel te vullen? Zie de instructie hierboven. 

 

@quaero notitia . Welkom op het forum.

Kun je de handeling die @Noordzee beschrijft navolgen? Vervolgens hier een seintje geven? Dan kan ik het voor je regelen. 

Badge

Het probleem is met behulp van Klantenservice KPN opgelost! 

Dank voor jullie opbouwende reacties:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +28

Mooi, fijn dat je weer beeld hebt. 👍

Fijn dat het is opgelost! Mocht je ooit andere vragen hebben, kun je ze hier gerust stellen.