Beantwoord

Foutcode E033-0

  • 6 January 2020
  • 6 reacties
  • 143 keer bekeken

Helaas heb ik ook deze foutcode en alle genoemde opties geprobeerd. Kan mijn kastje ook gereset worden?

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 January 2020, 19:50

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @foutcode E033-0 ,

De oplossing hiervoor gaat in twee stappen.

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos. 

Reputatie 7
Badge +28

@foutcode E033-0

Nadat je het CAS-ID hebt gevuld in jouw Forum profiel kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 27. 
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Zet de ontvanger dan op CNN (niet zappen). Zodra er beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken. 

 

Reputatie 7
Badge +17

@foutcode E033-0 Maar natuurlijk kan dat. Ik heb je kastje een activatiesignaal gegeven. Ik ga ervan uit dat je binnen één uur weer beeld hebt. Laat je het ons weten als het is gelukt? 

Reputatie 7
Badge +28

@foutcode E033-0 

Heb je inmiddels beeld ? 

 

Reputatie 7
Badge +28

@foutcode E033-0 

Doet alles het weer? 

Bedankt allemaal na een chat met een medewerkster deed alles het weer, even opnieuw gereset bij kpn en weer beeld 

 

Reageer