Beantwoord

Foutcode e033-0

  • 10 april 2021
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Badge

Nee jullie mij alsjeblieft helpen want ik heb al een week geen televisie Ik heb alle dingen al geprobeerd Kunnen jullie misschien een activatie signaal sturen.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt en CAS ID weggehaald

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 april 2021, 17:30

@Jayjayk ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat zal niet eerder dan morgenochtend worden, want de moderators werken nu niet meer. Zet jouw ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV kan wel gewoon uitgezet worden.  

Reputatie 7
Badge +29

Ha @Jayjayk, welkom! Ik kan geen gegevens vinden op je adres. Kan het zijn dat dit je nieuwe adres is en dat nog niet doorgegeven is? Wil je het nog eens controleren en evt. aanpassen in je profiel? Anders heb ik echt je klantnummer nodig, die kan je vinden op je factuur, bijvoorbeeld in MijnKPN.

Reputatie 7
Badge +24

@Jayjayk ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Reageer